Aviseringar
Rensa alla

Ge mig tips.


Ämnesstartare

De är så här att jag och min bästa kompis pojkvän har råkat strula med varandra i ca 7 månaders tid nu. De va igår som min kompis kom på oss. hon gick bara fram till mig och slog till mig på käften och kallade mig för snuskigt svin mm. De va ju inte bara jag som har råkat göra fel eller hur? Jag har försökt att snacka me henne,men hon kallar mig bara för svin och kräk hela tiden.Tycker inte de är så roligt att bli kallad för de,framför allt inte när andra vänner hör på så dom me blir sura på mig. Jag är varken snuskig,svin eller kräk.Fattar inte varför hon ska ljuga? Men hur ska jag göra så våran vänskap blir bra igen? Snälla ge mig tips.


   
Citera
Ämnesstartare

Kort_fint:

har råkat strul

Hur råkar man göra sådant?

Kort_fint:

Fattar inte varför hon ska ljuga?

Gör hon ju ej, det är ju så hon uppfattar dig just nu.

Tror ej att du kan göra så mycket i nuläget då hon fortfarande är väldigt sårad. Ta det lugnt ett tag och se om det kan gå att reparera i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort_fint:

råkat strula

Kort_fint:

i 7 månaders tid

Det var en himla massa "råkande" då, antar jag.

Kort_fint:

Jag är varken snuskig,svin eller kräk.

[rolleyes]
Du förstår inte att du gjort något extremt elakt? Även om det behövs två för att dansa tango.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Hur råkar man göra sådant?

Började me att vi hade sex ¨på en fest,sen har de bara forsatt. Vi har träffats i smyg 3 gånger i veckan.

Idoufe:

Gör hon ju ej, det är ju så hon uppfattar dig just nu.

Eftersom jag inte är något av de så ljuger hon ju? Du skulle nog inte heller vilja bli kallad för snuskigt svin,kräk mm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Hur råkar man göra sådant?

Började me att vi hade sex ¨på en fest,sen har de bara forsatt. Vi har träffats i smyg 3 gånger i veckan.

Idoufe:

Gör hon ju ej, det är ju så hon uppfattar dig just nu.

Eftersom jag inte är något av de så ljuger hon ju? Du skulle nog inte heller vilja bli kallad för snuskigt svin,kräk mm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Det var en himla massa "råkande" då, antar jag.

Ja vi har ju träffats i smyg 3 gg/veckan i 7 månaders tid.

antrax:

Du förstår inte att du gjort något extremt elakt?

De va ju inte menningen,jag vågade ju inte berätta för henne.Men för de är man ju inte de hon säger att jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort_fint:

Började me att vi hade sex ¨på en fest,sen har de bara forsatt. Vi har träffats i smyg 3 gånger i veckan.

Ja, hur är det att RÅKA?

Kort_fint:

Eftersom jag inte är något av de så ljuger hon ju? Du skulle nog inte heller vilja bli kallad för snuskigt svin,kräk mm?

Nej, men du får ju ta detta då hon uppenbarligen är sårad pga dina idiotiska handlingar.


   
SvaraCitera

Tror du på fullt allvar att er vänskap kommer bli bra igen efter det där? Det där låter inte som att råka göra något. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort_fint:

De va ju inte menningen

Kort_fint:

Ja vi har ju träffats i smyg 3 gg/veckan i 7 månaders tid.

Ursäkta men; [rolleyes]

Kort_fint:

Men för de är man ju inte de hon säger att jag är.

Nej okej, stackars dig som blev utsatt för hårda ord. Hur ska du någonsin kunna förlåta henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort_fint:

råkat strula med varandra i ca 7 månaders tid nu.

hur i helvette [tard]

aja då du inte är värd din vän ett dyft bör du erkänna dit handlande och ta konsekvensen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Nej okej, stackars dig som blev utsatt för hårda ord. Hur ska du någonsin kunna förlåta henne?

Varför försvarar du henne att hon säger så till mig?

antrax:

Ursäkta men;

Vaddå ursäkta? De gick för långt vi vet de.Men vi visste inte hur vi skulle ta oss ur de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har redan trollat med den här tråden [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Old troll is very old troll.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera