Aviseringar
Rensa alla

ge MIG uppmärksamhet


Ämnesstartare

jklfsdg klsdf klfs gl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa galonisar hänger ifrån träden högt upp i skyn
Ulliga mammutar flyr undan lavan som bränner upp varje gryn.

Blå flodhästar stormar staden
De efterblivna rävarna sitter i första raden.

Varför ska det vara så vitt och kallt?
De sjuka renarna äter barn överallt!

Dold text: Kände för att dikta lite, fint va?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

PlZ 5 TECKEN

Får du inte nog av det i WoW eller?[wink]

Rejmond D Röjter:

De efterblivna rävarna sitter i första raden.

[cute]

Nej men allvarligt talat: Flinade lite åt randomheten[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Får du inte nog av det i WoW eller?[wink]

det spelet var verkligen pisstråkigt 🙁
blev dödad av nån brud i skogen hela tiden ... give me your gold!!! o sen nå tjuvar "no one gets out here alive!!!" fuck them!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Rosa galonisar hänger ifrån träden högt upp i skyn

den va verkligen superfin [y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kreativ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har grannen sex. äckligt hur hon stönar som en efterbliven...typ som hon blir spräckt av ett träd så låter hon. aaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*runkar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

det spelet var verkligen pisstråkigt 🙁

Har märkt trenden att det spelet verkar vara ett sånt spel som man verkligen älskar eller verkligen hatar. Dom jag frågat som provat det utan att börjat spela det säger samma sak som dig - det är verkligen pisstråkigt.

Medans dom som börjar spela det går rätt hårt in i det, dom enda jag känner till som blivit "casual-spelare" är dom som spelat spelet ett bra tag.

Personligen jublar jag alltid när någon tycker att det är pisstråkigt[party] för jag kommer ihåg själv hur inne jag var i det spelet för några år sedan, när det första kom, innan expansionerna och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Personligen jublar jag alltid när någon tycker att det är pisstråkigt[party] för jag kommer ihåg själv hur inne jag var i det spelet för några år sedan, när det första kom, innan expansionerna och så.

Var du beroende? Alla säger ju alltid att WoW förstör ens liv så jag trodde att det skulle vara jättekul men nä, fyfan. Inte mitt typ av spel. Gillar first person shooter eller vad det nu heter och så ska det gärna vara en historia i spelet inte bara döda, döda, döda... plus att grafiken va trist,miljön,sakerna man gjorde ja allt BLÄÄ!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte min typ av spel
inte mitt typ av spel
tvåan va?
shit, är död...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppmärksamhet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Var du beroende?

Ganska så hårt ja. Jag lät aldrig WoW gå före jobbet - men jag ville alltid ändå hellre sitta hemma och spela WoW.

Angeleyes:

Gillar first person shooter

Spelat MW + MW2? Gillar både singleplayer och multiplayer. Var dock besviken på tvåan för historian var typ... så mycket kortare än i ettan. Gick rätt så hårt in i det spelet också. Men inte ens i närheten så hårt som jag gick in i WoW. Var inte lika fast i det som WoW, inte lika länge som i WoW, och när jag väl var fast i MW2 spenderade jag heller inte så många timmar på det som jag gjorde på WoW

Såg en arbetskamrat spela det på sin xbox, tyckte det verkade både intressant samt asgrym grafik. Hade bara min bärbara dator som inte klarade av det på bra grafik och kändes ovärt att köra på kass grafik.

Resultat: Köpte ny dator + skärm för 8 000[bigsmile]Förra året. Inte ens ett år var jag beroende av det. WoW tror jag det var i... 2 år? 3? Kommer inte ihåg.

Har inte kört spelet på några månader. Är dock nöjd att spelet fick mig att köpa en ny dator, för det är skönt att ha en stationär där hemma. Är så snål mot mig själv, så hade jag aldrig upptäckt det spelet hade jag än idag fortfarande bara haft min bärbara.

Angeleyes:

miljön

I WoW finns det ställen som är sjukt jävla trista. Beror på var man väljer att börja köra. Sen är ju smaken som baken också så alla tycker inte om samma miljöer. Du skulle testat flera raser (om du nu inte gjorde det) samt båda sidor och sett om du hittade nån miljö som du gillade. Eller nej förresten, det skulle du inte[crazy]Hade du dock gjort det så kanske du hade gillat miljön, men du hade nog inte fastnat ändå för alla andra faktorer som gjorde spelet tråkigt för dig.

I slutändan (när man är lvl 85) handlar spelet egentligen om att skaffa bättre utrustning till gubben. Eller ok, mestadels handlar det om det. Det kan handla om annat också om man vill det, men för dom flesta handlar det fortfarande om epic gear. Låter sjukt tråkigt - ändå är det så sjukt många som spelar det. Ser ibland tillbaka på tiden och förstår inte hur jag hade orken och intresset att fortsätta nöta.

Vissa saker minns jag som jag saknar ibland, som gjorde spelet sjukt kul, fast... ändå. Begriper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

attention hååååre. [no-no] no good, no good.


   
SvaraCitera