Aviseringar
Rensa alla

Ge Smisk


Corvette_cat:

Så du smeker aldrig din flickvän på låret utan att ha för avsikt att knulla henne, då du vet att hon blir kåt av det ?

Hihi pussy-tease ftw! 😀


   
SvaraCitera

Caligula:

Det är väl ingen likgiltig liknelse, man kan väl smeka nån på låret i olika syften: antingen kärleksfullt eller för att man är sugen. Jämför med t.ex. kyssar, intensiviteten avgör dina syften.

Att ge en tjej smisk är i min bok detsamma som förspel inför hårdare sex (om båda tänder på det).

om du smeker din tjej för att du är sugen eller för att du vill visa lite kärlek spelar väl ingen roll, i alla fall jag blir lika kåt av båda delarna..?

Kan hålla med lite grann.. men alltså, jag tycker ju samtidigt att det är väldigt mysigt att bara få lite smisk .. inte ha sex eller så efteråt, det är inte alla gånger jag orkar hålla på med sex. däremot smisk är något som alltid är välkommet och lägligt, och inte särskillt ansträngande. sex tar tid, är ansträngande, lämnar lukt i rummet, och man får fett tilltrasslat hår av det, man stinker svett osv. det gör man inte av lite enkelt smisk.

jag tycker det är jättemysigt att kunna gå runt i lägenheten och få lite smisk bara i förbifarten ibland, jag ser det inte som frustrerande att inte få ha sex efteråt, inte killen heller, fast än vi båda är lite av sexgalningar..

Greger_EFG:

Hihi pussy-tease ftw! 😀

^^,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Vad hände med kramar?

Word på den, kramar och pussar i all sin enkelhet [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan förstå att folk blir kåta av det, och i samband med sex så visst, men skulle aldrig lägga mej över min killes knä med neddragna byxor och låta han smiska mej, haha skämmigt typ..

Pajasen:

Ett par smälla är ju alltid kul, förutsatt att man knullar lite hårdare. Att bara smiska känns mest tramsigt

aa typ så jag menade


   
SvaraCitera

gillar inte smisk[shake]


   
SvaraCitera

smisk:

*Ger bort*

OnT: Här får du smisk


   
SvaraCitera
smisk

Chickfactor:

gillar inte smisk[shake]

alla gillar smisk!

DeathOrGlory:

OnT: Här får du smisk

[rolleyes]


   
SvaraCitera

smisk:

alla gillar smisk!

nej[blush]


   
SvaraCitera

smisk:

[rolleyes]

Gav precis bort dig till killen som ville ha dig.


   
SvaraCitera
smisk

DeathOrGlory:

Gav precis bort dig till killen som ville ha dig.

Hm. Får fundera på det där...


   
SvaraCitera

smisk:

Hm. Får fundera på det där...

Finns så mycket att göra åt saken nu.


   
SvaraCitera
smisk

DeathOrGlory:

Finns så mycket att göra åt saken nu.

SKICKAR RYSSARNA på dig


   
SvaraCitera

smisk:

SKICKAR RYSSARNA på dig

Jag skickar mina ryssar på dig.


   
SvaraCitera
smisk

DeathOrGlory:

Jag skickar mina ryssar på dig.

Tar hem dem och matar.


   
SvaraCitera

Qaryl:

har ni testat det?

tusen gånger


   
SvaraCitera