Aviseringar
Rensa alla

ge tre anledningar till varför du inte går ut på gatan och brölar som ett rådjur


reben

Fantastiskt:

Ne. Tror det skäller som hundar typ.

ok då har jag en fjärde anledning till att jag inte gör det


   
SvaraCitera

feminismsnack i en tråd om rådjur... det har gått för långt... samhället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bertrimmarpåstjärt:

Alla människor bryr sig om vad andra tycker.

Älskar verkligen när feministerna säger "du ska ta på dig något som DU trivs i". Jo visst, men en stor del av anledningen att man trivs i något är ju för att andra uppskattar det.

Människan fungerar så. Vi bryr oss alla jättemycket om omgivningens reaktioner hur vi pratar, våra kläder och vårt sätt att vara och leva.

Ja..

samt..

Du lägger ord i feministers munnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså måste ni ta allt så bokstavligt eller?
Vill gå ut på gatan och bröla för jag blir så frustrerad på det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en alligator? 


   
SvaraCitera

bröla som en sfinx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
feminismsnack i en tråd om rådjur... det har gått för långt... samhället

Samhället är.

Jill Jonssons nya superhit.


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Ja..

samt..

Du lägger ord i feministers munnar.

Jag lägger snarare tillbaka orden som kom ut ur deras munnar efter att jag tvättat bort skiten från dem. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bertrimmarpåstjärt:

Jag lägger snarare tillbaka orden som kom ut ur deras munnar efter att jag tvättat bort skiten från dem. Blink

om du redan bestämt dig för att folk e på ett visst sätt kanske du inte lyssnar lika noga på vad de faktiskt vill säga dig...

varsågod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"men nu har du ju bestämt dig för att jag e en sån som redan bestämt mig och därför ger du mig tips flasltstk soetk poet o224234"


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

om du redan bestämt dig för att folk e på ett visst sätt kanske du inte lyssnar lika noga på vad de faktiskt vill säga dig...

varsågod.

Jag har inte bestämt mig på DET sättet, har snarare sett hur folk resonerar här, och den enorma mängd hyckleri som förekommer bland vänsterpack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bertrimmarpåstjärt:

Jag har inte bestämt mig på DET sättet, har snarare sett hur folk resonerar här, och den enorma mängd hyckleri som förekommer bland vänsterpack.

Du talar för abstrakt. Har inget att svara på det.


   
SvaraCitera

charmigt


   
SvaraCitera
mynona

1) Jag skulle bli obekväm om folk tittade på mig med reducerad aktning i blicken
2) Jag har ingen vacker sångröst och jag utgår från att den är ful vid bröl
3) Jag tror inte att det är det sätt på vilket jag kan avreagera mig, även om jag gärna hade försökt. 


   
SvaraCitera
mynona

vad skulle tanter av margareta-typ ha trott om jag gjort nåt sånt


   
SvaraCitera