Aviseringar
Rensa alla

Gelatin


Ämnesstartare

Det är gelatin i chokladpudding, och vi får det imorgon i skolan 🙁 Ska jag börja äta kött igen bara för att få det, eller ska jag sitta där och plågas och se på när alla andra njuter? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Ät på du bara [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuska


   
SvaraCitera

Du ska bli vegan och aldrig mer äta chokladpudding. [smile]


   
SvaraCitera

Ät inte chokladpuddingen ditt klena helvete.

Orka ge upp sina ideal för lite godis...


   
SvaraCitera

Om du nu ska fuska så kan du fan ge upp dina principer. Jävla hycklare isf. Hatar er.


   
SvaraCitera

passaro:

Om du nu ska fuska så kan du fan ge upp dina principer. Jävla hycklare isf. Hatar er.

Har du gått och blivit vegan på gamla dar? [smile]


   
SvaraCitera

nekromutant:

Har du gått och blivit vegan på gamla dar? [smile]

Nej. Jag står vid att jag äter kött, dricker mjölk etc. Men hade jag nu varit vegan etc så hade jag stått fast vid det och varit det och inte varit det när det passar.

vem är du, btw?


   
SvaraCitera

Ofta det brukar vara gelatin i chokladpudding?

I alla fall, antingen låter du bli den, eller så äter du den, men du börjar hur som helst inte äta kött på grund av det.


   
SvaraCitera

passaro:

Nej. Jag står vid att jag äter kött, dricker mjölk etc. Men hade jag nu varit vegan etc så hade jag stått fast vid det och varit det och inte varit det när det passar.

Fasen, jag som trodde du hade blivit smart på alla plan. [zzz]

Jag är jag, den som är den och allt det där. [cool]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Ofta det brukar vara gelatin i chokladpudding?

Det brukar vara det i färdig chokladpudding. [no-no]


   
SvaraCitera

passaro:

Om du nu ska fuska så kan du fan ge upp dina principer. Jävla hycklare isf. Hatar er.

Idiot.


   
SvaraCitera

passaro:

Om du nu ska fuska så kan du fan ge upp dina principer. Jävla hycklare isf. Hatar er.

Det är väl mycket bättre med en vegetarian som fuskar ibland än en som droppar helt för att den inte pallar [confused]


   
SvaraCitera

nekromutant:

Fasen, jag som trodde du hade blivit smart på alla plan.

Haha, fattas lite till.

nekromutant:

Jag är jag, den som är den och allt det där. [cool]

Men vad fan. Orka =(


   
SvaraCitera

Unexpected:

Det är väl mycket bättre med en vegetarian som fuskar ibland än en som droppar helt för att den inte pallar [confused]

Nej.


   
SvaraCitera