Aviseringar
Rensa alla

Gemensam idrottsdag


Ämnesstartare

okej den 25 april ska vi med skolan ha en gemensam idrottsdag som jag verkligen inte vill gå på och skämma ut mig hoppa längdhopp och grejer jag gillar verkligen inte det vad ska jag göra sjukanmäla mig


   
Citera

Bli sjuk


   
SvaraCitera

sjukanmäla dig bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
sjukanmäla dig bara

nasj så man måste inte gå ditt?


   
SvaraCitera

Danneboi:

nasj så man måste inte gå ditt?

såklart inte, övertala dina föräldrar att du suger på idrott och vill vara "sjukanmäld"


   
SvaraCitera

sjukanmälan är den enkla vägen, vill man göra något ordentligt så ser man till att ha verifierbara skador som förhindrar deltagande, och eftersom jag inte vill bli gnälld på för att nämna exempel så säger jag: "endast fantasin sätter gränserna", så du kanske kan fråga någon ickeutvecklingsstörd om du får låna deras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

såklart inte, övertala dina föräldrar att du suger på idrott och vill vara "sjukanmäld"

har redan sagt det till min farsa men han säger att gympa är så viktigt för mig men jag går på alla gympalektioner jag gillar bara inte att  det gemensamt med främmande


   
SvaraCitera

Danneboi:

har redan sagt det till min farsa men han säger att gympa är så viktigt för mig men jag går på alla gympalektioner jag gillar bara inte att  det gemensamt med främmande

gå på gym då, eller gör eget hemmagym om du har råd. men du måste verkligen försöka vara med och delta på idrottsdagen, var med dina vänner. om det skiter sig kan du väl dra hem bara


   
SvaraCitera

Gör det bra,det kanske blir nåt intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

gå på gym då, eller gör eget hemmagym om du har råd. men du måste verkligen försöka vara med och delta på idrottsdagen, var med dina vänner. om det skiter sig kan du väl dra hem bara

stannar nog hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Gör det bra,det kanske blir nåt intressant

nej


   
SvaraCitera

nähä

Danneboi:

nej


   
SvaraCitera