Aviseringar
Rensa alla

Gemensam OMG-tipsa-om-musik-tråd



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deftones + maynard tool kan det bli fel? nej

refrängen med maynard är.. stunning? helt sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

he

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sjuk cover åh


   
SvaraCitera

Själv älskar jag Wintersleep, men tyvärr verkar det vara få som känner till dem, så jag får la tipsa om dem då. De gör indierock, och ganska varierad sådan. Här är några av deras många fantastiska låtar:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna. Bara L-Y-S-S-N-A!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Själv älskar jag Wintersleep, men tyvärr verkar det vara få som känner till dem, så jag får la tipsa om dem då. De gör indierock, och ganska varierad sådan.

jag lyssnar på dem lite smått, men jag tycker att hans röst kan vara lite väl intetsägande i längden. men de är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sjuk cover åh

Bra cover [y]


   
SvaraCitera

iosib:

jag lyssnar på dem lite smått, men jag tycker att hans röst kan vara lite väl intetsägande i längden. men de är bra.

YAY! [bigcheers]
I och för sig kan Pauls röst vara lite intetsägande i vissa låtar som Oblivion, men i andra låtar som t ex Orca sjunger han underbart bra och känslosamt. Han kan om han vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

I och för sig kan Pauls röst vara lite intetsägande i vissa låtar som Oblivion, men i andra låtar som t ex Orca sjunger han underbart bra och känslosamt. Han kan om han vill.

i orca och jaws of life funkar hans röst riktigt bra. i insomnia är den malande, men namnet på låten säger väl en del. det kan också vara konstrasten mellan denna och jaws of life som gör att jag reagerar, jag lyssnar mest på untitled.


   
SvaraCitera

iosib:

jag lyssnar mest på untitled.

Tycker att alla albumen har sin charm och kompletterar varandra väldigt bra (hur jag än mår så finns det en Wintersleeplåt som passar mitt humör), men om jag ska välja så väljer jag Welcome to the Night Sky - inte för att den nödvändigtvis är bäst musikaliskt sett, men det var den jag lyssnade på först och fick mig att älska Wintersleep. Dock är min favoritlåt från Untitled, nämligen Jaws of Life.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Bra cover [y]

mmh [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girls
The xx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"omg-tipsa-om-grym-musik-oavsett-genre-behöver-massa-nytt-att-sjunga-så-är-i-stort-b​ehov"
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

"omg-tipsa-om-grym-musik-oavsett-genre-behöver-massa-nytt-att-s​junga-så-är-i-stort-b​ehov"
[cute]

Bob Dylan - Bob Dylan's 115th Dream [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

"omg-tipsa-om-grym-musik-oavsett-genre-behöver-massa-nytt-att-s​junga-så-är-i-stort-b​ehov"

http://open.spotify.com/tr​ack/2cSS6H66OVAm3rIt90OhUo

bob dylans version är också finfin.


   
SvaraCitera