Aviseringar
Rensa alla

gemensamma intressen


Ämnesstartare

har du och din partner gemensamma intressen tex att ni båda brukar rida tsm?
tror ni det är viktigt att man delar någonting med varandra för att det inte ska bli så tråkigt i längden?


   
Citera

Vi har varandra som gemensamt intresse, och det räcker. Annars är vi väldigt olika som personer och intresserar oss för helt olika saker, det är nog det vi gillar hos varandra tror jag... [crazy]


   
SvaraCitera

Sure är väl fint om man har nåt gemensamt men alltför lika kan man fan inte vara, jag skulle aldrig kunna vara nån längre period med någon som är allt för lik mig. Ja menar jag stör mig alltid på folk som är för lika mig...


   
SvaraCitera

håller med FFF [wink]


   
SvaraCitera

tränar, gör andra roliga aktiviteter............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

tror ni det är viktigt att man delar någonting med varandra för att det inte ska bli så tråkigt i längden?

Tror det är viktigt att båda har egna starka intressen för att det inte ska bli tråkigt i längden.


   
SvaraCitera

Fast är man allt för olika så fungerar det nog inte heller i längden.


   
SvaraCitera

angel_dead:

har du och din partner gemensamma intressen tex att ni båda brukar rida tsm?
tror ni det är viktigt att man delar någonting med varandra för att det inte ska bli så tråkigt i längden?

Man behöver inte ha alla intressen som partnern har. Lite roligt för båda om man kanske har något intresse tillsammans. Man har något att prata om som man vet att båda tycker om då.


   
SvaraCitera

Jag och mitt ex hade ett gemensamt intresse, och det var tjejer ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag och mitt ex hade ett gemensamt intresse, och det var tjejer ;/

Oww snap!!!

Loekring:

Man behöver inte ha alla intressen som partnern har. Lite roligt för båda om man kanske har något intresse tillsammans. Man har något att prata om som man vet att båda tycker om då.

Bra förklarat!


   
SvaraCitera

angel_dead:

har du och din partner gemensamma intressen tex att ni båda brukar rida tsm?

Nej...
För mig är det viktigast att man är "open minded"
Tillexempel... Ha överseende med att hästarna tar mkt tid. Inte nödvändigtvis komma och hjälpa till, eftersom jag inte orkar toffla runt på hans sporter om de inte intresserar mig, men bara inte klaga på att det tar tid.

Luddigt men ja. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera