Aviseringar
Rensa alla

Ger blommor dig en härlig känsla...?


Ämnesstartare

iddqd:

Funderar allvarligt på att byta ut min signatur mot det där. Borde jag?

tror de är för långt XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

för att människor tycker olika?[shake] alla gillar inte exat samma saker som dig[shake]

ööö joo haha :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina är döda[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst, efter en mörk lång kall äcklig vinter när våren börjar komma och dom första små tussilagorna tittar fram blir jag överlycklig [bigsmile]

men blommor inomhus tycker jag är överskattat. Nog för att jag bombar hela huset med blommor när jag nördar sims .. men det är en annan sak [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

men blommor inomhus tycker jag är överskattat. Nog för att jag bombar hela huset med blommor när jag nördar sims .. men det är en annan sak [bigsmile]

haha, sims [love]
favvo dekorationen i första sims2 är ju levande ljusen(på nattduksborden i sovrummen) o den stora gröna krukväxten/lövträd typ

ska fan börja nörda sims igen tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

haha, sims [love]
favvo dekorationen i första sims2 är ju levande ljusen(på nattduksborden i sovrummen) o den stora gröna krukväxten/lövträd typ

ska fan börja nörda sims igen tror jag

haha ah de e mina favoriter me [bigcheers]

ah jame! köpte sims 3 (sug btw, man ska ha alla sims 2 istället) i somras, men datan vi körde på krascha .. ska skaffa ny för fan va sims e underbart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

ah jame! köpte sims 3 (sug btw, man ska ha alla sims 2 istället) i somras, men datan vi körde på krascha .. ska skaffa ny för fan va sims e underbart [bigsmile]

har inte testat sims 3 det funkar typ inte på min kassa dator :/
men brukar du inte känna på tvåan att allt blir tråkigt tillslut för man gör ju allt om och om igen? så brukar jag känna typ
hittar tjej/kille, föder barn, man har kommit till alla karriärsgrejer, typ gjort allt i spelet m.m. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men brukar du inte känna på tvåan att allt blir tråkigt tillslut för man gör ju allt om och om igen? så brukar jag känna typ

jo det brukar ju de =/ men nu har jag inte spelat på år och dar, så hade kunnat spelat ett rätt bra ta innan jag tröttnat!

och på sims 3 kan man in princip bara ha en familj. Har man flera, så åldras dom samtidigt som den familjen man kör på. Det suger =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

och på sims 3 kan man in princip bara ha en familj. Har man flera, så åldras dom samtidigt som den familjen man kör på. Det suger =/

men jag har läst någonstans att man kan stoppa "kvarters"åldringen så bara familjen åldras? e det så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men jag har läst någonstans att man kan stoppa "kvarters"åldringen så bara familjen åldras? e det så?

jag vet faktiskt inte, han inte komma så långt innan datan krascha. Men det vore asbra i så fall!


   
SvaraCitera

Nej. Jag hatar blommor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blommor utomhus > blommor i vas.

träd > blommor.


   
SvaraCitera

Japp det gör dem, de doftar gott o ger ofta fina färger till rummet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjoo det kan funka. I vissa rum. Hellre krukväxter som palmer och liknande dock, så det blir som en skog!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne


   
SvaraCitera