Aviseringar
Rensa alla

Gester


Ämnesstartare

Vad tycker du om dom? brukar de enligt din erfarenhet betyda nåt?

Ta till exempel två gester jag upplevde idag, först så när vi står i en klätterställning så slungar hon sig så att våra kön ''möts'', har ingen aning om det var medvetet eller inte. Och sen ett tag efter det så tar hon min arm i en sån där krok som par brukar göra, men några sekunder senare släpper hon den. Vad tycker ni om sånt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan mycket väl ha betydelse, att vilja ha kroppskontakt är ett tydligt tecken på intresse. Du kan ju försöka lite också om du vill och se hur hon reagerar, dock skulle jag rekommendera lite mer uppenbara saker än dem hon använder sig av.


   
SvaraCitera

Jag visar att jag vill ha sex med folk genom att ha sex med dem, helt enkelt. Är inte mycket för att skicka signnaler osv, PANG på bara [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Kan mycket väl ha betydelse, att vilja ha kroppskontakt är ett tydligt tecken på intresse. Du kan ju försöka lite också om du vill och se hur hon reagerar, dock skulle jag rekommendera lite mer uppenbara saker än dem hon använder sig av.

Det är sant, ska nog göra det och se hur det går. Skulle inte vilja ge henne samma pussel som hon ger mig med sina gester, så ja det gör jag nog [wink].

Jag tänkte att man inte precisist slungar in sitt kön i nån annans eller håller i dens arm, bara för att. Så du har nog en poäng, vi får väl se som sagt. Hon är ju tjej, så det skulle inte förvåna mig om hon bara håller på.

Wanking BC:

Jag visar att jag vill ha sex med folk genom att ha sex med dem, helt enkelt. Är inte mycket för att skicka signnaler osv, PANG på bara [mad]

That's my boy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Det är sant, ska nog göra det och se hur det går. Skulle inte vilja ge henne samma pussel som hon ger mig med sina gester, så ja det gör jag nog [wink].

Gör det, sen får du skriva här igen och säga vad som hände. 🙂

salem1:

Hon är ju tjej, så det skulle inte förvåna mig om hon bara håller på.

Sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revlis:

Gör det, sen får du skriva här igen och säga vad som hände. 🙂

Frågade om hon ville ses idag och baka lussebullar (hon ville göra det i tisdags), det skulle ge mig nåt gott när jag är borta och påminna om henne. Det blev nog den mest kryptiska dissen jag någonsin har vart med om, fast jag anar att det har nåt att göra med att jag inte duger pga. ''uppgradering'':

:

öhöhööhöhöhöhöhöhöhöhöhöhhöhöhöhöö
hej spotify
om du vill slippa avbrottt
uppgradera dig

Det var sista tillfället vi hade att höras och ses tills augusti. Som sagt, jag är inte förvånad. Synd på en sån tjej [cute], men jag tänker fan inte jaga henne.


   
SvaraCitera

Revlis:

dock skulle jag rekommendera lite mer uppenbara saker än dem hon använder sig av.

Du menar att det inte vore tillräckligt uppenbart om han pressade kuken mot henne?


   
SvaraCitera

salem1:

Jag tänkte att man inte precisist slungar in sitt kön i nån annans eller håller i dens arm, bara för att.

Men är det säkert att hon verkligen menade att "slunga in sitt kön" i ditt? Du kanske bara övertolkar det av egna förhoppningar. Du är ju kille, så det skulle inte förvåna mig.


   
SvaraCitera

salem1:

öhöhööhöhöhöhöhöhöhöhöhöhhöhöhöhöö
hej spotify
om du vill slippa avbrottt
uppgradera dig

Skrev hon det där [n]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overdose delusion:

Men är det säkert att hon verkligen menade att "slunga in sitt kön" i ditt?

Ja alltså jag var inte direkt säker själv, det var därför jag frågade.

Sebbenen:

Skrev hon det där [n]?

Japp det gjorde hon [cute]


   
SvaraCitera

salem1:

Japp det gjorde hon [cute]

cool tjej![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

cool tjej![cool]

Jag vet! påminn mig inte [n]


   
SvaraCitera

salem1:

först så när vi står i en klätterställning så slungar hon sig så att våra kön ''möts''

AJ [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAHAAAAAAA, "gester"!!!!!! Tänkte på det först, men sedan efter att ha läst inlägget tänkte jag att du stavat fel till "gäster", men nu fattar jag.
Underlig tjej. [tard][bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera