Aviseringar
Rensa alla

GG Allin


Ämnesstartare

Tjenare! Vad säger ni om GG Allin?
Själv kan jag bara inte sluta titta på honom, det är något speciellt med en man klädd i blod och bajs. Fascinerande det där..

Har ni aldrig hört honom så ta en titt på den här videon:


   
Citera
Ämnesetiketter
Draug

vem fan är de? tror inte jag vill se en man täckt i blod och bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
vem fan är de? tror inte jag vill se en man täckt i blod och bajs.

Lyssnar du på punk är det ett måste, om inte, klarar du dig nog utan. Men det är en mycket fascinerande man som sagt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt ok låt, synd för honom att han inte skrivit "open up and bleed"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var sig själv och levde som han lärde, det är alltid bra egenskaper


   
SvaraCitera
Draug

Göteborgsrapélös: Lyssnar du på punk är det ett måste, om inte, klarar du dig nog utan. Men det är en mycket fascinerande man som sagt.

punk kan va nice, varit på flera punkfestivaler i mitt liv faktisk. Säkert fascinerande men tveksamt om jag vill se han på nära håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

punk kan va nice, varit på flera punkfestivaler i mitt liv faktisk. Säkert fascinerande men tveksamt om jag vill se han på nära håll.

Haha nej det är nog majoriteten av befolkningen beredda att hålla med om, att det är en otrevlig upplevelse att se GG Allin på nära håll, i synnerhet eftersom att han varit död i ca 20 år, men även innan hans död.

Hans liv är riktigt spännande faktiskt, bara en sådan sak som att han döptes till Jesus Christ Allin är ju helknäppt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Han var sig själv och levde som han lärde, det är alltid bra egenskaper

Nja, levde som han lärde vet jag inte.. Visst han brukade våld i stort omfång och missbrukade allt från svordomar till droger och sex, men han sjunger bland annat om att våldta barn vilket jag har svårt att tro att han utövade på riktigt någon gång. Jag tror inte han lärde så mycket över huvud taget, jag tror mer att hela han gick ut på att provocera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgsrapélös: men han sjunger bland annat om att våldta barn vilket jag har svårt att tro att han utövade på riktigt någon gång.

hans trummis i The Murder Junkies (Dino Sex) satt i fängelse ett tag för att ha blottat sig för barn, det är nära nog

Göteborgsrapélös: Jag tror inte han lärde så mycket över huvud taget, jag tror mer att hela han gick ut på att provocera.

Nja, han sjöng om att han var ett svin osv. och levde ganska så likadant, det handlade om att vara sig själv, oavsett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

hans trummis (Dino Sex) satt i fängelse ett tag för att ha blottat sig för barn, det är nära nog

Jasså? Mer än jag visste, spännande! Prövade att googla utan resultat, har du källa på det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgsrapélös: har du källa på det?

den eminenta dokumentären "HATED: GG Allin & The Murder Junkies"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

den eminenta dokumentären "HATED: GG Allin & The Murder Junkies"

Där fick man för tänket, ''Äh, jag ser den senare..'' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken extremt liten kuk han hade.


   
SvaraCitera

En legendar inom musiken helt klart. Hade lätt tvivelaktiga scenframträdanden, minst sagt, men som sagt, han var ett intressant inslag. 


   
SvaraCitera