Aviseringar
Rensa alla

Gick du påskkärring som liten?


Ämnesstartare

Menar nu plingande av dörrar och inte hemma i vardagsrummet för familjen. Glömde "minns ej"-alternativet så ni får rösta blankt. Sorri.

kxrmrw2


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tror aldrig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej aldrig

Mina föräldrar var lite överbeskyddande. Jag är... *suck* det enda barnet de harFörvirradFörvirradRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: En eller två ggr

Högst 3. Fast inte "kärring" då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah men jag skulle ändå förstå, skulle heller inte låta mitt barn göra så, vem vet vem som tittar ut 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll.jpg

haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
hahah men jag skulle ändå förstå, skulle heller inte låta mitt barn göra så, vem vet vem som tittar ut 🙁

haha eller hur..
min farmor brukar be dem komma in och vänta om hon inte har godis förberett vid dörren, varpå de glatt hoppar in och berättar hela sin livshistoria.
dumma ungar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha eller hur..
min farmor brukar be dem komma in och vänta om hon inte har godis förberett vid dörren, varpå de glatt hoppar in och berättar hela sin livshistoria.
dumma ungar 🙁

Barn ska bli tillsagda av sina föräldrar att akta sig för att gå in hos främlingar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: en eller två

Kommer ihåg en eller två ggr, men var kanske fler. Tyckte att det var lite pinsamt att tigga sådär vill jag minnas så jag nog aldrig gått ensam. Dessutom vet man ju inte vad det är för gammalt godis folk ger. Var nära att ge hundgodis igår då den påsen låg bredvid godis för människor-påsen. Kanske hade kanske kunnat skylla på senilitet om någon arg förälder kommit med ett sjukt barn idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Mina föräldrar var lite överbeskyddande. Jag är... *suck* det enda barnet de harFörvirradFörvirradRodnar

Helt rätt inställning av dina päron, man vet aldrig vem det är som står vid dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

troll.jpghaha 🙁

åh va sööt 

hah ögonbrynenHjärta


   
SvaraCitera

Påskhare och påskgubbe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: En eller två ggr

tror de, var blyg som barn 


   
SvaraCitera
mynona

Ja, men bara ett år, när jag var kanske 5 år - som medföljande till mina två äldre kusiner som tog det mesta av pengarna. Jag tror att jag blev arg på dem och därefter aldrig ville göra om det. Hade ett våldsamt temperament som barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: En eller två ggr

vad jag kan minnas, kanske var fler. tror aldrig jag gick själv.


   
SvaraCitera