Aviseringar
Rensa alla

Gift vid första ögonkastet


Ämnesstartare

isola: nu har ju vi bara umgåtts under en kväll och då ej i ngn sexuellt sammanhang även om det  flashades boobs, men du är ju en jättevarm och inkännande person.

HjärtaHjärta

Jo men vi kände ju varann sen innan och det fanns inga förväntningar på varandra om att det skulle utvecklas till nån kärleksrelation, är främst under sådana omständigheter som jag blir en stel och försiktig tönt Gråter


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hade bestämt innan det sändes, att jag skulle se på det... men har fortfarande inte gjort det.

...kanske ska ta och göra det NU, när forumet ändå är så dött och man är vaken Rodnar


   
SvaraCitera
nubbie

isola:

Vet vem din mami är via zymbas fb och ja, det borde hon! Vilket par hoppas hon blir tlsm?

Haha, ingen aning, kan ta reda på det! Ni kan få diskutera genom mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Hade bestämt innan det sändes, att jag skulle se på det... men har fortfarande inte gjort det.

...kanske ska ta och göra det NU, när forumet ändå är så dött och man är vaken Rodnar

do it!

nubbie:

Haha, ingen aning, kan ta reda på det! Ni kan få diskutera genom mig.

haha ja

Zymba:

HjärtaHjärta

Jo men vi kände ju varann sen innan och det fanns inga förväntningar på varandra om att det skulle utvecklas till nån kärleksrelation, är främst under sådana omständigheter som jag blir en stel och försiktig tönt Gråter

aw ja men jag med uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som avsaknad av underhållsvärde tycker jag.
Är det sånt skräp man ska betala tv-licens för?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nu kollat på det senaste avsnittet och störde mig som fan på samtalsterapeuten Daniella. Bl a för att hon sade åt Mattias att bekräfta Emily när hon ger honom fysisk beröring han inte är bekväm med, istället för att säga åt Emily att backa och känna in honom. Tror ej att hon hade sagt samma sak om rollerna var ombytta. Självklart är det viktigt för Emily att inte känna sig bortskuffad när hon vill kramas och mysa men det är ingen rättighet att få kramas och mysa och den som vill ha mindre av den varan måste ju alltid få vara den som sätter gränserna.


   
SvaraCitera

isola: Bl a för att hon sade åt Mattias att bekräfta Emily när hon ger honom fysisk beröring han inte är bekväm med, istället för att säga åt Emily att backa och känna in honom

ja!!?!?!? vart arg.

gillar verkligen programmidén, men hade önskat att de professionella proffsen kunde prata mer om varför de parat ihop paren som de gjort, återkopplat vad som kanske händer irl i förhållande till deras analyser och förhoppningar ex. "hoppas emily och mathias kan hitta tid tillsammans genom att träna tillsammans pga stort gemensamt intresse har vi sett i våra undersökningar" osv osv osv äsch dåligt exempel men ni kanske fattar

gillar alla 3 tjejer i serien. killarna vet jag inte riktigt... är djupt oroad över hur Mikael gång på gång kmr tillbaka till att "barn skulle ju vara trevligt", det kanske är svt som klippt det så, men jag får känslan att han fastnar i det där... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aggy_yo:

ja!!?!?!? vart arg.

gillar verkligen programmidén, men hade önskat att de professionella proffsen kunde prata mer om varför de parat ihop paren som de gjort, återkopplat vad som kanske händer irl i förhållande till deras analyser och förhoppningar ex. "hoppas emily och mathias kan hitta tid tillsammans genom att träna tillsammans pga stort gemensamt intresse har vi sett i våra undersökningar" osv osv osv äsch dåligt exempel men ni kanske fattar

gillar alla 3 tjejer i serien. killarna vet jag inte riktigt... är djupt oroad över hur Mikael gång på gång kmr tillbaka till att "barn skulle ju vara trevligt", det kanske är svt som klippt det så, men jag får känslan att han fastnar i det där... 

eller hur!! prästen med samtalsutbildning verkade rätt bra men jag hade velat se  kbt-psykologen försöka sig på detta.

ja jag kände att det var lite för mycket generellt prat i avsnitt ett där de förklarade hela processen.

han har nog förälskat sig i bilden av att ha barn, ja. dock verkar han ju ganska stel och lite anal, vilket ej bäddar bra för barn men man vet ju aldrig. att sedan börja prata barn såhär tidigt in i förhållandet är ju också rätt desperat.


   
SvaraCitera

isola: eller hur!! prästen med samtalsutbildning verkade rätt bra men jag hade velat se  kbt-psykologen försöka sig på detta.

ja jag kände att det var lite för mycket generellt prat i avsnitt ett där de förklarade hela processen.

han har nog förälskat sig i bilden av att ha barn, ja. dock verkar han ju ganska stel och lite anal, vilket ej bäddar bra för barn men man vet ju aldrig. att sedan börja prata barn såhär tidigt in i förhållandet är ju också rätt desperat.

jaaa jaaa och jaaaa. lite anal???????

hur många avsnitt är det kvar nu? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag o amsi ska gifta oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

friade t henne idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aggy_yo:

jaaa jaaa och jaaaa. lite anal???????

hur många avsnitt är det kvar nu? 

petnoga etc

två!


   
SvaraCitera

isola: petnoga etc

två!

ah Tumme upp *följer tråd*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aggy_yo:

ah Tumme upp *följer tråd*

har du sett alla sex?


   
SvaraCitera

isola: har du sett alla sex?

ah jag har sett alla!


   
SvaraCitera