Aviseringar
Rensa alla

gifta sig rikt osv


Ämnesstartare

SRBCCCC:

Dessa kanske ändå får snygga barn, då är det ju inget brott.

Men jag trollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Men jag trollar.

Du trollar dåligt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Du trollar dåligt

"okej" baserat på vad? Nu blev jag nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

"okej" baserat på vad?

Jag förstod inte att du trollade. Dold text: Trodde du var korkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Jag är inte tjej. Hur jag än är eller ser ut så kan jag tjäna pengar tills jag får råd med en snygg brud.

tror inte du kmr att tjäna tillräckligt med pengar för att en snygg tjej ska vilja ha dig

bmonroe:

Alla stater har olika lagar. En stat är mer som ett land.

jag vet men jag tror att de ändå är rätt lika när det gäller den frågan

bmonroe:

Plus amerikaner tror på att bakom varje framgångsrik man, står en kvinna.

har aldrig riktigt fattat det. kan ngn förklara om detfinns ngn bra poäng jag har missat med det? :S

Dekadent:

Men jag trollar.

ingen vill ha ett troll. fjortisarna vill ha ngn som är rik som ett men inte ngn som faktiskt är ett osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tror inte du kmr att tjäna tillräckligt med pengar för att en snygg tjej ska vilja ha dig

Okej, baserat på vad? Och varför skulle ingen snygg tjej kunna vilja ha mig nu? Sättet du hävdar dig själv (eller vad fan du nu pysslar med) genom att komma med lösa förolämpningar är faktiskt väldigt tragiskt.

Du förstår väl att om någon random som inte känner mig skriver att jag aldrig kommer få en snygg tjej så känns det ungefär lika mycket som att denne skulle kalla mig hora (Alltså inte alls.). Jag hoppas du är medveten om detta och bara har en lite underlig form av humor. Annars är jag rädd för att du är dum i huvudet. Och dessutom elak eftersom du försöker såra andra?

Om det andra jag skrev är sanningen så råder jag dig att skärpa till dig och ta tag i saker och ting istället för att roa dig med att försöka såra folk du inte känner över internet. Speciellt när du gör det så jävla dåligt som du gör.

Mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har aldrig riktigt fattat det. kan ngn förklara om detfinns ngn bra poäng jag har missat med det? :S

När jag bodde i florida så var kvinnan mer uppsatt i status än vad killar var, även dock att killar oftare arbetar.

Vad dom menar med det är att en kille kan aldrig komma så lång som han gör om inte en kvinna står bakom och tar hand om allt annat som inte är karriärs relaterat (Barn, städa, hämta barnen, köp bil, fixa hemmet, inreda hemmet. etc). Utan en kvinna bakom mannen är mannen misslyckad, enligt amerikaner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Dold text:

Det betyder ju att jag trollar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Okej, baserat på vad?

H*n försökte framstå som rolig. Dold text: H*n misslyckades


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Det betyder ju att jag trollar bra.

Det är meningen att du skall vara rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska gifta mig med en rik 70 åring, sen tar jag alla pengar o lever mitt liv, när han dör!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Det är meningen att du skall vara rolig.

Nej. Meningen är att jag ska roa mig själv genom att få lättprovocerade personer att börja argumentera mot mig. Det verkar inte riktigt som att du vet vad ett troll är.

Dock så tyckte jag att det var tråkigt, därför jag skrev att jag bara fejkade en åsikt. Alltså hade du rätt om att jag är dålig på att trolla, men inte av anledningen du menade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Meningen är att jag ska roa mig själv genom att få lättprovocerade personer att börja argumentera mot mig.

Och det gör du genom att säga 'jo'? [zzz]

Dekadent:

Det verkar inte riktigt som att du vet vad ett troll är.

Du förstår dig inte på min humor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Du förstår väl att om någon random som inte känner mig skriver att jag aldrig kommer få en snygg tjej så känns det ungefär lika mycket som att denne skulle kalla mig hora

haha, vad upprörd du blir. lilla vän, jag menade inte att såra dig utan utgick ifrån det jag sett dig skriva här. jag har aldrig påstått att jag har mkt stöd för min uppfattning eller att jag vet någonting. det var, som du själv borde förstå, bara ett antagande. sedan kommer det där verkligen ifrån fel person. du kanske borde tänka på hur du själv beter dig innan du hoppar på andra. och du får gärna tro att jag är dum i huvudet, antagligen vinner du på det genom att tro att du själv är bättre, så varsågod om det känns bra för dig. jag skall inte sjunka till din nivå och komma med några angrepp.

sedan får du skylla dig själv. du erkände själv att du trollade och detta är en seriös tråd. förvänta dig inte att jag välkomnar trollen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag menade inte att såra dig utan utgick ifrån det jag sett dig skriva här. jag har aldrig påstått att jag har mkt stöd för min uppfattning eller att jag vet någonting. det var, som du själv borde förstå, bara ett antagande.

Så du skrev det inte för att såra? Har du texttouretts så att du måste skriva och skicka dina fördomar? [tard]

soimpolite:

haha, vad upprörd du blir. lilla vän

Blir upprörd när jag möter människor som tycker sig få ut något av att vara elaka. Alltså sviniga människor. Tror ej att någon vill vara så. Därför jag angriper sådant för att kanske kunna främja en annan utveckling. Chansen finns.

soimpolite:

sedan kommer det där verkligen ifrån fel person. du kanske borde tänka på hur du själv beter dig innan du hoppar på andra.

Konkret exempel tack.I alla trådar där jag skrivit saker som kan uppfattas elakt så är det oftast direkt konstruktiva saker. Tror jag hävdar alla till du visar mig/påminner mig om något annat exempel.

soimpolite:

och du får gärna tro att jag är dum i huvudet, antagligen vinner du på det genom att tro att du själv är bättre, så varsågod om det känns bra för dig.

Vad är detta nu då? Varför skulle jag känna mig bättre bara för att jag stöter på en människa jag anser korkad? Jag finner inget nöje i att jämföra det jag själv har med sådant andra har.

soimpolite:

sedan får du skylla dig själv. du erkände själv att du trollade och detta är en seriös tråd. förvänta dig inte att jag välkomnar trollen

Detta har du dock rätt i, men det var efteråt, så du har fortfarande blottat din personlighet. Du har själv skapat trådar om att du vill bli bättre på att hantera andra människor (något sådant om jag inte minns fel) Därför jag reagerar extra starkt på att du fortfarande håller på såhär utan synbar anledning. Tro det eller ej men jag försöker hjälpa dig.


   
SvaraCitera