Aviseringar
Rensa alla

gilalr tjejer som ser ut som kilalr [crazy]


Ämnesstartare

händer ibland att jag raggar på fel kön asså det är fertt awkwars XDDDDDDD asså har det hänt ewr på krogen eller så för jag gör det ibland senast var förra veckan på wollmars o jag sa tja till 1 snygg chej o hon ba va vem er du med asmanlig röst o jag ba shiiiiiiiiiiiiiiit jag dör fett pinsamt xxxx'dddddddddddddd assså jag e in te gay eller har liten kuk elelr så jag lovart ahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahs jag e normalfast jag giar tjejer som är stora o manliga op så jag tycker de e fedtt hett typ sådet ska va för mig ungefär så är bra [cute][love]


   
Citera
Ämnesstartare

Nä, alltså fan vad jag ångrar den här tråden nu....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JÄVLA HIPSTER


   
SvaraCitera

Dåligt troll. Ändra ålder samt ämne så kan du bli bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

JÄVLA HIPSTER

Säger du med den mest bögiga jävla artsyavataren på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Säger du med den mest bögiga jävla artsyavataren på UM

my avatar brings all the hipsters to the yard and they're like "how avant garde"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

avant garde

Alltid trott att avantgarde var ett ord. Eftersom att det är det jag läst diverse böcker och det är det min webbläsares rättstavningsprogram illustrerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Alltid trott att avantgarde var ett ord. Eftersom att det är det jag läst diverse böcker och det är det min webbläsares rättstavningsprogram illustrerar.

jävla hipster!!!!! läser böcker om avantgarde!!!! ska ta bort dig som vän på facebook nu [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

my avatar brings all the hipsters to the yard and they're like "how avant garde"

HAHAHA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

HAHAHA!

skrattar jag med [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

jävla hipster!!!!! läser böcker om avantgarde!!!! ska ta bort dig som vän på facebook nu

facebook är mainstream o coola hipsters som jag har inget medlemskap där utan jag sitter hemma och läser kafka o kerouac och fikar på string o handlar coola kläder på beyond retero för det är sp jävla indie o coolt omgomgomgomgomgomgogmogmogmgomg dör


   
SvaraCitera

helutuhle:

my avatar brings all the hipsters to the yard and they're like "how avant garde"

hahahhahaahhhaahhaahha hahha hahahaha


   
SvaraCitera

Varsågod, galet med runkmaterial:

lesbians who look like justin bieber <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

facebook är mainstream o coola hipsters som jag har inget medlemskap där utan jag sitter hemma och läser kafka o kerouac och fikar på string o handlar coola kläder på beyond retero för det är sp jävla indie o coolt omgomgomgomgomgomgogmogmogmgomg dör

får sjuka café string-vibbar bläsch. du har säkert myspace där du lägger upp hemmagjorda gitarrinspelningar via din macbook!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är nog gay i hemlighet.
Våga öppna garderobsdörren.


   
SvaraCitera