Aviseringar
Rensa alla

Gillar...


Ämnesstartare

typ blodsmaken efter att man har petat sönder tandköttet[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När huden flagnar och man drar bort det, sådär i låååånga flagor helst. Kanske när man blivit solbränd, exempelvis.

När nageln på stortån växt in lite i köttet och man påbörjar klippa lite med nageltång, och lyckas dra ut den inväxta biten. Känner mig lika stolt och till freds varje gång.

Dock blir jag äcklad av tanken på att göra något av ovanstående på någon annan än mig själv.

Sen har jag även fått en liten sak för extraljus. Har just nu 2x 100w på bilen, men en pickup är på G, funderar på om jag ska ha 6 stycken på den. 4 på taket, 2 fram. Grubblar dock på om det kommer o gå, generatorn ska ju ladda batteriet också. Kan jag tex. ha 6x 100w? Eller ska jag ha 2x100 och 4x 55? eller 4x 100 och 2x 55? Etc. Det är något speciellt med att köra när det är kolsvart, och bara lysa upp omgivningen och några hundra meter framåt.

Det är vad som får mig att rysa av förtjusning. Bland annat.


   
SvaraCitera

euw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klämma pormaskar är lövly. Har inte finnar så ofta, men när de kommer blir jag glad. I alla fall om de är klämvänliga och roliga.

Att nysa. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Klämma pormaskar är lövly.

antrax:

Att nysa.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Älskar att bli fnyst i nacken.

+3[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att fisa också. Speciellt när man släpper ut en stor mök som luktar illa och vibrerar härligt. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad beröring får mig att rysa av förtjusning. [cute]
Samt när folk pillar med mitt hår, kliar mig på ryggen eller masserar mig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Speciellt när man släpper ut en stor mök som luktar illa och vibrerar härligt

[chocked]Detta går emot allt jag varit med om. Dom enda mökar som luktar är dom som inte låter. Har aldrig varit med om en mök som både låter och luktar[shake]

sötnos:

Samt när folk pillar med mitt hår, kliar mig på ryggen eller masserar mig.

Låter väldigt... husdjursaktigt ^^ Hade dock en väldig besatthet av att bli kliad på ryggen när jag var liten. I dagsläget finner jag det bara... obehagligt, eller whatever-aktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Detta går emot allt jag varit med om. Dom enda mökar som luktar är dom som inte låter. Har aldrig varit med om en mök som både låter och luktar

Då har du aldrig ätet chili corn carne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Då har du aldrig ätet chili corn carne.

Jo då, både ätit och varit i närheten av dom som ätit det. Men ändå funkar det inte. Vi får la stämma en träff så får du fisa mig i ansiktet eller nåt[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men ändå funkar det inte

Det är faktiskt en ganska sällsynt upplevelse. De inträffar inte så ofta, det är väl därför jag tycker om dem så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon leker med mitt hår, kliar mig eller nafsar mina öron.

Är jag själv så är det bästa som finns att bita sönder nagelbanden och dra bort det översta lagret av nageln för att sedan sniffa för fulla muggar på nageln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har aldrig varit med om en mök som både låter och luktar[shake]

say what? [shake]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Älskar känslan när jag har nariga läppar och river upp läppen så det börjar blöda.

Åh! Så jävla nice! Gör det hela tiden. Har därför världens fulaste och köttigaste läppar.


   
SvaraCitera