Aviseringar
Rensa alla

Gillar äldre killar


Ämnesstartare

Okej, äldre, då menar jag inte män i 40-års åldern. Blä.  Jag är liksom 16, snart 17 och har aldrig liksom gillar killar i min ålder! Inte ens dom som är 18...19...men de som är 20 är OK 🙂 Maxålder...31. Jag vet, men det är så det och kan inte göra ngt åt D och nu vill jag inte gilla äldre på det här sättet eftersom saker och ting kan hända som absolut inte kan sluta good :/ Ibland så vill jag bara liksom fråga en snygg random kille som ser ut att vara 27 eller något "ska vi ha sex?" skulle aldrig säga något sånt men har en stor jävl* lust att göra D ibland! Jag (ska vara ärlig nu) jag tycker själv att jag ser bra ut! Och kan inte fatta att jag är oskuld och inte ens ha kysst en kille! "Jo, men då var jag 9" mest en pöss då. Sedan när jag var 13 så frågade en kille chans på mig och jag sa självklart "ja" men förhållandet gick åt skogen. Gah! I alla fall jag gillar äldre och kan inte göra något åt det! Vågar inte snacka med morsan eller farsan om D heller eftersom allså det är lite pinsamt då. Jag är helt ensam om detta (känns det som...) och vettefan va jag ska göra för att gilla killar i min ålder! HEEELP PLEEEASSEEE 

Tjao


   
Citera
Ämnesstartare

Eeh...nu blev det en jävla massa fel i texten men jaja u get it.


   
SvaraCitera

Så är det nog för de flesta unga tjejer


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Varför ska du gilla killar i din egen ålder... är det något fel på dom äldre förutom att dom är äldre än dig eller.


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera

down exner, down!


   
SvaraCitera

Haha jag är likadan.. fast i mitt fall inte 20 åringar.. Jag är 16 och tycker att killar minst ett år äldre eller uppåt kan vara något för mej.. Dessutom (kanske ni tycker är udda) råkar jag ha en grej för rumäner O.o hehe


   
SvaraCitera

Om du är 16 räknas inte 20 som "äldre killar". Känner en 16 år gammal tjej som gillar killar som är kring 40. Det är att gilla äldre killar.

Ett exempel på killar hon gillar är Johnny Depp. Han är nästan 50.


   
SvaraCitera

Exner:
Galen

hej. jag gillar dig. ska vi ha sex?


   
SvaraCitera

Gillar också killar som är ett par år äldre än mig. Tror mina ex snittar på ungefär 5 år äldre än mig.


   
SvaraCitera
Exner

Chibibbi:

hej. jag gillar dig. ska vi ha sex?

det kommer så plötsligt ....


   
SvaraCitera
Exner

hehe kommer


   
SvaraCitera

Get a room dudes!!


   
SvaraCitera
Exner

MissAnox:
Get a room dudes!!

redan ordnat Blink


   
SvaraCitera

MissAnox:
Get a room dudes!!

jag bara föregår med gott exempel :SSSSSSSS


   
SvaraCitera