Aviseringar
Rensa alla

Gillar att vara sjuk/Hur skaffar man diabetes? :S


Ämnesstartare

Naturbarnet:

Gillar också de psykologiska "faktorerna", typ att man kan ge sig själv en break från att göra olika jobbiga sysslor eftersom man är sjuk och kravlig.

gillade det när jag gick i skolan, var ofta "sjuk" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är fint.

Mycket. Går du också på dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturbarnet:

Delvis. Diabetes typ 2 är mer ärftligt. Vill inte ha diabetes typ 2 utan det är främst "1:an" jag är ute efter, då tvåan inte alltid kräver insulininjektioner.

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillade det när jag gick i skolan, var ofta "sjuk" [blush]

Mm. Men nu tycker jag mest om känslor och läkemedel. Dock vill jag inte börja knarka tunga saker. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte att vara sjuk, är sjuk 50% av min tid :c

OnT: tror någon form av kbt kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturbarnet:

Mycket. Går du också på dem?

Lever på dem, vissa dagar tramadol, men oftast är det stilnoct.


   
SvaraCitera

Naturbarnet:

Avskyr att vara sjuk (Du röstade på detta alternativ)

Jag gillade det när jag gick i skolan. Var riktigt skönt att inför någon jobbig dag råka bli sjuk och ligga hemma och se på film hela dagen istället. Sen när jag började jobba var det inte kul för då missade man ju en rolig arbetsdag och nu när jag inte gör något alls är det ännu sämre att vara sjuk. Är ju ändå hemma större delen av dagarna och att då må dåligt och ligga halvdöd i sängen är ju inge kul.

Så just nu avskyr jag att vara sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Lever på dem, vissa dagar tramadol, men oftast är det stilnoct.

Hur mycket tar du då? Jag kör 10mg innan jag ska sova. Tar du tramadol för något, eller för att knarka? Låter läskigt med morfinliknande saker. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturbarnet:

Hur mycket tar du då? Jag kör 10mg innan jag ska sova.

20-30mg brukar jag ta, har tagit över 40mg någon gång (av misstag, jävla stilnoctmonster som tar över min hjärna ibland) men det var bara obehagligt. Somnar dock inte på det längre.

Naturbarnet:

Tar du tramadol för något, eller för att knarka?

Mja, alltså, både och. Fick det förut utskrivet av min läkare men inte längre, trots att jag har jätteont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

20-30mg brukar jag ta, har tagit över 40mg någon gång (av misstag, jävla stilnoctmonster som tar över min hjärna ibland) men det var bara obehagligt.

Oj då, det var mycket. Men då måste du testat Imovane också? Det gjorde inget för mig hur mycket jag än åt. Knaprade typ tre kartor utan effekt en gång. [blush]

Geigerzähler:

Mja, alltså, både och. Fick det förut utskrivet av min läkare men inte längre, trots att jag har jätteont.

Okej, vad tråkigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturbarnet:

Oj då, det var mycket. Men då måste du testat Imovane också? Det gjorde inget för mig hur mycket jag än åt. Knaprade typ tre kartor utan effekt en gång.

Ja, jo, tar det ibland men har aldrig tagit det utan att ta någonting annat samtidigt så jag vet inte alls hur det fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag HATAR att må illa och så för jag kan nästan inte spy, vill hellre dö än spy

feber och sånt är inte jobbigt. då har man en bra ursäkt att slippa skolan och ligga hemma och bara softa framför tven.

medicin är nice. skulle älska att ha massa painkillers och sömntabletter jag kunde ta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har fan problem.


   
SvaraCitera

Du e ju fan riktigt jävla dum i huvudet. Vill du ha diabetes? Jag önskar fan du får det... Ät en påse vanligt strösocker. Du kommer må dåligt och spy, ät då en påse till. Fortsätt så tills du kommer in på akuten, så får vi se vad du får. Jag hoppas personligen att du dör, men det vet man aldrig säkert.

Vet du hur jävla mycket diabetes påverkar ditt liv? Det är inte att ligga i sängen och kolla på serier och vara sjuk, det gillar jag också. Du måste hela tiden planera allt du gör, ta sprutor varje gång du äter, det kan leta till värre skador, t.ex vara tvungen att amputera eller bli blind. Det är verkligen inte kul, snälla lyssna på mig.

Jag blir både arg och ledsen när jag läser ditt fruktansvärda inlägg.

Btw, snygg tjej håller jag med om![wink]

MEN TAPPA INTE ALLVARET, LYSSNA PÅ MIG, DET ÄR INTE KUL![mad]


   
SvaraCitera
KoerV

Stolle..


   
SvaraCitera