Aviseringar
Rensa alla

Gillar du att prata i telefon?


Ämnesstartare

Pendulum:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

har typ fobi[blush] sms är nice dock[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har typ fobi

Har pratat med dig i telefon 1 gång, du lät: livrädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

vem och vilket ämne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har pratat med dig i telefon 1 gång, du lät: livrädd.

haha ofta, tycker inte att det är så läskigt att prata med nära kompisar och så tror jag. men minns inte. kanske fick minneslucka pga paniken[blush]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Pendulum:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Gör mig faktiskt lite obehaglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Måste förbereda mig i veckor för att våga ringa doktorn. [sad]

Gillar inte heller att ringa doktorn, går hellre till vårdcentralen och bokar tid där. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

Bara väldigt nära vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Gillar inte direkt att ringa folk jag inte känner, men utöver det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Fast brukar vilja göra något samtidigt ibland, alltså typ surfa lite eller slöspela något [cute]

Smart att ha något att göra ifall det blir pinsam tystnad. Men blir det inte så att du ibland tappar koncentrationen på att lyssna när du gör annat samtidigt? [cute]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Men blir det inte så att du ibland tappar koncentrationen på att lyssna när du gör annat samtidigt? [cute]

ah jo. Det blir det ibland [blush]

Men är det så att jag behöver fokusera så kan jag alltid pausa. Beror också lite på VEM som ringer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Kan du sitta och tjöta i telefon i timmar utan några problem

Har aldrig haft någon anledning att göra det.
Jag använder telefon när jag pratar med min mamma och när jag beställer tid till typ vårdcentralen.
Annars är den ganska död för min del..[bigsmile]
Men om jag hade haft en pratglad polare kanske det hade varit på ett annat sätt.
Fast jag vet inte..jag föredrar att prata med människor öga mot öga 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

Vem det är och vad vi pratar om. Men generellt så gillar jag att prata i telefon. Är så babblig av mig. Minns att jag och min syster brukade fightas om vem som skulle få äran att svara i telefonen. Det och vem som skulle få plinga på bussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Minns att jag och min syster brukade fightas om vem som skulle få äran att svara i telefonen.

[bigsmile]

För mig och min bror var det tvärtom (när mamma inte var hemma dårå för då svarade hon för det mesta). Ingen av oss ville svara i telefonen. "Men hallå kan du svara eller???" "Men du kan väl svara!!". Ofta slutade det med att ingen av oss svarade. [crazy]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Beror på: (Du röstade på detta alternativ)

Vissa vänner går väl rätt så bra men att ringa och göra saker som att boka tider, söka jobb och sånt hatar jag verkligen. Det släpper väl iofs oftast när de svarat och man pratat lite med dem men jag drar mig länge för att ringa och är det möjligt går jag hellre dit och pratar med dem.


   
SvaraCitera