Aviseringar
Rensa alla

Gillar du att sncka med andra om sex?


Ämnesstartare

Är det någon mer än jag som tycker det är kul att snacka med andra om sex och sånt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är kul. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratar helst med mig själv


   
SvaraCitera

det e ju det som e roligast o snacka om 😀[smile]


   
SvaraCitera

Tihi, ja, sex är ju så förbjudet och spännande att tala om! [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, man kanske ska sätta sig i rund ring på golvet och bara prata snusk hela dagarna? Snacka om tidsfördrift!


   
SvaraCitera

Sex..
Sex..
Ah, det e synd att vi har fått nån slags bild här att det är äckligt eller nått man ska skämmas över.
Sex är heligt och bör behandlas som en unik sermoni, i ett avskillt rum med ljus och en as stor skön säng.
Så ska man ha brink/edge sex eller vad det hette 🙂


   
SvaraCitera

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, brukar inte prata om sex med någon annan än min bf, hihihi


   
SvaraCitera
oktan

Man pratar INTE om detaljer som med vem, hur man gjorde, var, hur länge & vad den andra vill prova! Sånt behåller man för sej själv, men prata om sexställningar, roliga snuskhistorier, prata om man hört "nån" som använt tigerbalsam som glidmedel också vidare är skitrolit att prata om. Bara man alldrig pekar ut nån som gjort bort sej utan kallar den för "nån" så är allt snor bra..


   
SvaraCitera

Att ta del av andras och dela med mig av mina egna erfarenheter brukar kunna vara både intressant och lärorikt och är något jag ägnar mig åt ganska ofta - vare sig det gäller sex, matlagning eller te.x politik.

oktan:

Man

oktan:

man

oktan:

sej

Jag*, jag*, mig*.


   
SvaraCitera

Nej, inte direkt.


   
SvaraCitera
oktan

? ? ?


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

Miceparade:

oktan: Man

oktan: man

oktan: sej

Jag*, jag*, mig*.

Nej - eftersom han uttalar sig om, hur han tycker att man bör göra.


   
SvaraCitera

JLm:

Nej - eftersom han uttalar sig om, hur han tycker att man bör göra.

Man kan lika gärna tolka det som ett indoktrineringsförsök. Dvs hur man ska göra.

Det är skillnad osv.


   
SvaraCitera