Aviseringar
Rensa alla

Gillar du att städa?


Smilen
Ämnesstartare

Hur ofta städar du och när tycker du om att städa som mest? 

Dammsuger du för det mesta bara och diskar eller gör du rent annat med? Typ dammar, moppar golv, gör rent toaletten och gör en massa saker.


   
Citera
Ämnesetiketter

usch nej.Tumme ned


   
SvaraCitera

men blir man tvingad av tillexempel pojkvännen eller föräldrar nåh well dä är man ju tvungen.


   
SvaraCitera
dwadw

Jag kan få en random kick att börja städa helt plötsligt. Men då är det ju bara mitt rum jag brukar städa för resten sköter föräldrarna. Annars tycker jag nog om det för avskyr när det är skitigt runtomkring mig.


   
SvaraCitera

Veckostädning med dammsugare en gång i veckan och diskning en gång i veckan när allt porslin är slut i skåpet. Tvättar golven med mopp, vatten och såpa var- och varannan månad. Badrummet dvs toa spolat jag med varmaste möjliga vatten från duschslangen en gång i veckan. Fönstren tvättar jag aldrig utan låter regnen sköta fönstertvätten.

Om jag gillar att städa? Svar nej, men det känns faktiskt jävligt skönt när allt är rent och fräscht.


   
SvaraCitera

Förut så gillade jag inte städa ^^Galen men gjorde det ändå för att det inte skulle bli att för stökigt och skitit.. Men nu på senare år så gillar jag att städa.. när jag själv hemma så brukar lyssna på vinyl dansa sjunga med m.m på mitt egna rum och alla andra rummenTumme upp

Och som två andra smarta så är det skönt när rent och fräscht i hela huset ^^

Gillar att städa möblera om/rensa .. man kanske hittar tidningar/kläder  som ska slängas som man kan göra nåt kul med?.. det gäller typ att vara kreativ ^^Tumme uppBlink


   
SvaraCitera

Uuusshh hatar när päronen ber en stöda sitt rum. Det är ju inte deras rum så kan inte jag bara få ha det som jag vill?!


   
SvaraCitera