Aviseringar
Rensa alla

gillar du dina bröst?


Ämnesstartare

känner du dig bekväm med dina bröst?


   
Citera
Ämnesstartare

ja          


   
SvaraCitera

ja. dom är sköna och fina och sitter bra där dom sitter. blir lite sur på dom när jag ska köpa behå bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland. tycker mest att dom är i vägen och det är jobbigt när folk tittar. mina kompisar skriker en massa saker om dom för att debhar små bröst, och tror att de får ta på mina bara för att de är större än deras. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
ja. dom är sköna och fina och sitter bra där dom sitter. blir lite sur på dom när jag ska köpa behå bara. 

var brukar du köpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför delas grupperna in för? bara noterade

jag är nöjd med mina boobs, ja.


   
SvaraCitera

amsi:

var brukar du köpa?

typ lindex. halvbilligt och halvsnyggt, men de sitter bra och håller länge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

typ lindex. halvbilligt och halvsnyggt, men de sitter bra och håller länge. 

handlade där sist, fulaste skiten någonsin. kan inte ha de fina från hm längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ibland (Du röstade på detta alternativ)

De är ju inte fantastiskt snygga och de ställer till det för mig ibland men de sitter ju där de sitter/jag tycker inget särskilt om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
varför delas grupperna in för? bara noterade

jag är nöjd med mina boobs, ja.

hur menar du? pojkar/flickor/annat?


   
SvaraCitera

amsi:

handlade där sist, fulaste skiten någonsin. kan inte ha de fina från hm längre.

hahaha. men vilken slags modell brukar du köra på? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast då kanske jag skulle ha svarat ja på frågan om jag är bekväm med dem pga jag tycker ju inte illa om dem iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

hahaha. men vilken slags modell brukar du köra på? 

nu har jag vanlig t-shirtbh till vardags. använder bara en för mina bröst växer ungefär en storlek per månad, onödigt att köpa en massa. har en blå push up med glitter jag använder när jag vill ha brösten vid hakan. vilken modell använder du?


   
SvaraCitera

Om jag gillar mina bröst och om jag känner mig bekväm med mina bröst är rätt olika frågor ändå.

Visst, de är väl helt okej, men jag hade helst inte haft några pattar alls. Hade varit helt underbart att ha ett helt platt bröst.


   
SvaraCitera

amsi:

nu har jag vanlig t-shirtbh till vardags. använder bara en för mina bröst växer ungefär en storlek per månad, onödigt att köpa en massa. har en blå push up med glitter jag använder när jag vill ha brösten vid hakan. vilken modell använder du?

jag använder sånna här som bara en mjukt tyg å så bygel under. vill inte ha push-up, får gigantiska bröst då. ser asknäppt ut


   
SvaraCitera