Aviseringar
Rensa alla

gillar du mig?


Ämnesstartare

Ja, förutom när du spammar, men det är mest för att det är jag som måste städa upp efter dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä homofober och sexister är så 50tal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du är antiintellektuell och verkar stolt över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Nej, du är antiintellektuell och verkar stolt över det.

det är jag inte , däremot har jag andra intressen än dig och läser om & bildar mig kunskap i andra ämnen än du 🙂

kakakaka: sexist

vad grundar du det på? 

Zymba:
Ja, förutom när du spammar, men det är mest för att det är jag som måste städa upp efter dig.

Är det så verkligen? Tvingar de andra modsen dig till det? 🙁 

André typ: "Sonia, du får göra skitjobbet för du är nyast, här arbetar vi oss upp".  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Är det så verkligen? Tvingar de andra modsen dig till det? 🙁

Haha nej nej, men ser jag det först så gör jag det ju och jag är ganska aktiv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Haha nej nej, men ser jag det först så gör jag det ju och jag är ganska aktiv!

Vill minnas att schism lr vem det var blev sittande i flera timmar med att rensa inlägg när jag spammade mina tankar-tråden i somras lr när dt var, så ensam är du inteeeee. Hade hunnit posta över 4k dååååååå schism gav upp efter hälften dock Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: det är jag inte , däremot har jag andra intressen än dig och läser om & bildar mig kunskap i andra ämnen än du 🙂

Lögnaktigt påstående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Lögnaktigt påstående.

Baserat på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Baserat på?

Du har genom tiderna här uttryckt förakt för allt vad bildning heter och diverse anledningar för att inte lära dig något själv. Du har i princip aldrig uttryckt kunskap bortom hur ditt lokala Ica är organiserat. Däremot har du spytt ur dig ogrundat trams med stark entusiasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Du har genom tiderna här uttryckt förakt för allt vad bildning heter

Tycker skolan skall utgå från varje individs intresse & inte placera alla elever i ett enda fack med påtvingad kunskap. 

Samhället går om miste om så många kreativa människor som med faktiska chanser och motivation att utveckla sina egna idéer hade gjort samhället gott i stort. 

Förväntar mig inte att du som inskränkt kommunist ser min poäng.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Förväntar mig inte att du som kommunist ser min poäng.

Du hade haft en poäng om du faktiskt hade något att erbjuda, nu bekräftar du bara behovet av allmänbildning.

S3ON: Förväntar mig inte att du som kommunist ser min poäng.

Detta uttalande understryker vad jag sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Du hade haft en poäng om du faktiskt hade något att erbjuda

Varför utgår du hela tiden från vad samhället och dess befolkning har att erbjuda dig och inte människor i stort? Jag erbjuder människor underhållning. 


   
SvaraCitera
Kudhos

beror på din etnicitet såklart omg har du inte ens läst de senaste trådarna?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vill minnas att schism lr vem det var blev sittande i flera timmar med att rensa inlägg när jag spammade mina tankar-tråden i somras lr när dt var, så ensam är du inteeeee. Hade hunnit posta över 4k dååååååå schism gav upp efter hälften dock Rodnar

Har aldrig sagt att jag är ensam!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Varför utgår du hela tiden från vad samhället och dess befolkning har att erbjuda dig och inte människor i stort? Jag erbjuder människor underhållning.

Jag kan uppskatta människor utan att nödvändigtvis tycka om dem, om jag ser ett värde i något de gör eller är.


   
SvaraCitera