Aviseringar
Rensa alla

Gillar en äldre


Ämnesstartare

kej, jag är en 15 årig kille från Stockholm och tänker på något varje dag. Jag gillar en äldre kille!! Han är 21 och som jag sa, jag är 14. Vill så gärna ha honom men grejen e den vet inte riktigt hur jag ska göra.. Hur f*n får jag honom att gilla mig eller se att jag gillar honom? Och hur får jag honom att se att jag gillar honom? Btw, är det olagligt o va tsm med en minderårig? (Mig i detta fall) Tacksam för svar, och inget hat! Please?<3

O


   
Citera

Du skrev att du va 15år, och sen att du va 14år.
Men du heter ju "wtfboy99" så då är du ju alltså 14år och fyller 15år nästa år, det är inte olagligt att ha ett förhållande med honom bara ni inte är sexuella mot varandra förens du fyllt 15år!

Om du vill att han ska se att du gillar honom så borde du ta tag i detta, prata med honom, fråga efter hans läggning och träffas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt. han e nog inte pedo, sry 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: sjukt. han e nog inte pedo, sry

Vad menar du med det?


   
SvaraCitera
reben

S3ON:
sjukt. han e nog inte pedo, sry 

 va baserar du d på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Vad menar du med det?

man räknas la som peddo om man som tjugo plusare har ihop det med någon under 15? Han vill nog helst av allt inte få den stämpeln h3h3h

reben:

 va baserar du d på

magkänslor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni får väl inte gifta er men det är säkert inte olagligt så länge han utnyttjar dig på nåt sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: man räknas la som peddo om man som tjugo plusare har ihop det med någon under 15? Han vill nog helst av allt inte få den stämpeln h3h3h

Ååååh mitt liv suger, okej men om en ens funderar på att det kanske är värt att få den stämpeln då är det ändå en ganska sympatisk mänska va??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Ååååh mitt liv suger, okej men om en ens funderar på att det kanske är värt att få den stämpeln då är det ändå en ganska sympatisk mänska va??

Sympatisk vet jag inte, men det rör dig definitivt om någon som inte låter sig påverkas av andra, egenmäktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: men det rör dig definitivt om någon som inte låter sig påverkas av andra, egenmäktig.

Ja det är ju sexigt om något faktiskt, blir avtänd på tanken av en mänska som är så beroende av vad andra tycker om en 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

man räknas la som peddo om man som tjugo plusare har ihop det med någon under 15? Han vill nog helst av allt inte få den stämpeln h3h3h

magkänslor

Alltså en pedofil tänder på barn, och när man kommer upp i åldern kallas det väl hebefil? En femtonåring kan ju vara kroppsligt mogen och utvecklad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Alltså en pedofil tänder på barn, och när man kommer upp i åldern kallas det väl hebefil? En femtonåring kan ju vara kroppsligt mogen och utvecklad. 

Nån som är kroppsligt mogen o utvecklad kan väll fortfarande vara ett barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

N
Nån som är kroppsligt mogen o utvecklad kan väll fortfarande vara ett barn.

Absolut, men pedofili är väl att man är sexuellt attraherad till barn som ej blivit könsmoget . (12 år och yngre vanligtvis enligt wikipedia) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Absolut, men pedofili är väl att man är sexuellt attraherad till barn som ej blivit könsmogen eller liknande. (12 år och yngre vanligtvis enligt wikipedia) 

Vet inte dem tekniska termerna. Men nått som kan betraktas som barn o vissa åldrar i tonåren  tycker jag det där med äldre kärlek e lite tveksamt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Alltså en pedofil tänder på barn, och när man kommer upp i åldern kallas det väl hebefil? En femtonåring kan ju vara kroppsligt mogen och utvecklad. 

hmmm aaa typ

Sameshit: Ja det är ju sexigt om något faktiskt, blir avtänd på tanken av en mänska som är så beroende av vad andra tycker om en

me like! Alltså självständiga människor. Såvida de inte tycker jätteolikt från mig. 


   
SvaraCitera