Aviseringar
Rensa alla

Gillar en kille i min skola


Ämnesstartare

Hej allihopa, jag har börjt gilla en kille i min skola, jag vet inte om man kan börja gilla nån såhär fort men vi har bara setts några gånger i matsalen och idag satt han vid ett bord bredvid där jag satt med mina kompisar och det var då som jag började upptäcka det. Han är jättesnygg och det skulle vara en dröm om att få bli tillsammans med honom men hur ska jag gå tillväga? Jag vågar verkligen inte säga hej men känner att han inte kmr ta första steget, men vi har ändå inte sätts särskillt många gånger så han kanske gör det sedan och då kommer jag vara så himla nervös att jag knappt kan prata och då kmr han tycka jag är konstig så snälla hur kan jag börja få kontakt med honom, vil ltyp sätta mig och bara prata med honom och dom han sitter men är för feg det skulle bli akward och han skulle fatta direkt vill typ va lite mer diskret men ändå så han fattar om ni vet vad jag menar, jag försökta fånga hans blick när jag såg att han skule sätta sig men han tittade bara ner i marken, betyder det att han inte vill ha ngn kontakt? Snälla hjälp mig! 


   
Citera

Säg hej till honom i korridorer.
Hälsa på honom, se honom som en vän först, en trevlig människa.

Sedan utvecklas ni ju mer, han kommer säga hej till dig osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ser honom bara i matsalen inte annars för mitt klassrum är isolerade av dom andra 🙁


   
SvaraCitera

Sätt dig bredvid honom och ät mat så kan ni samtala. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer inte våga göra det då jag kommer falla för honom direkt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv till honom på facebook? Glad


   
SvaraCitera

Hur gammal är du för det första? Kan vara rätt bra att veta. Går du gymnasiet så kan jag som kille (går själv andra året i gymnasiet) brukar om jag gillar/är intresserad av en tjej knappt visa det alls. Så bara för att han inte kollar in dig när du ser, betyder de inte att han inte är intresserad. Är själv sjukt intresserad i en tjej i min skola just nu men visar de inte överhuvudtaget. Men du måste försöka visa honom att du gillar honom, visa med din blick och om han möter den så kan du le. Då kommer han förmodligen förstå vad du vill. Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 17 och ja jag går gymnasiet ska dock byta i höst så vill ju ha chansen nu hoppas jag ser honom idag på lunchen så ska jag försöka xD har inte hans facebook 🙁


   
SvaraCitera

Emelieb:
Jag är 17 och ja jag går gymnasiet skaarrow-10x10.png dock byta i höst så vill ju ha chansen nu hoppas jag ser honom idag på lunchen så ska jag försöka xD har inte hans facebook 🙁

Okej skrivit pm 🙂


   
SvaraCitera