Aviseringar
Rensa alla

Gillar en tjej!


Ämnesstartare

och är fortfarande 14 fyller år i november om det spelar roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

hur ska jag få reda på dom?

Snoka!!! Alla communitys har sökfunktioner av olika slag, right? Om du tycker det känns för stalker-aktigt får du helt enkelt fråga henne själv [cute]

Det kanske är lättare att få tag i hennes telefonnummer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan du sabba ett hej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså bara säga Hej! och sen bara gå iväg?


   
SvaraCitera

"Hej det ja som e xxxxxx, Vem e du?

Våga utmana dina rädslor, och var glad att du har dem för det är genom dem som du kan utvecklas och göra det du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Det kanske är lättare att få tag i hennes telefonnummer?

1 jag är ingen stalker
2 ska jag gå fram och fråga hennes nummer kan jag ju lika gärna bara prata (som jag inte vågar)

3 jag skulle tyckt det var skumt om någon bara hade mitt nummer och börja smsa typ : Jag gillar dig / johan[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppskattar svar från tjejer vad tycker ni?


   
SvaraCitera

Jobba på dig själv först, Sen på tjejen.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

3 jag skulle tyckt det var skumt om någon bara hade mitt nummer och börja smsa typ : Jag gillar dig / johan

Haha.

Jag tänkte att ni eventuellt hade gemensamma bekanta, då hade det ju inte varit jätteweird att smsa och säga "hej, fick ditt nummer av Calle, wzup" liksom.

Tyvärr tror jag det kommer kännas (mer eller mindre) weird vilka råd du än får, så länge du känner dig obekväm. Jag är relativ ohämmad i sociala sammanhang, och det är för att jag hela tiden är medveten om att folk sist och slutligen är så upptagna med sig själva att de knappt noterar om jag snubblar/stammar/säger nåt muppigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eppesen:

Jobba på dig själv först, Sen på tjejen.

jobbar på mig själv fysikts

jag må nog fråga hennes bästis om hennes nummer i såna fall

och då kan jag ju like gärna säga jag är förtjust i din kompis kan du säga det till henne?

min bästa kompis fick sitta brevid henne nu när det är nya platser och jag berätta för han att jag är kär och han är också lite förtjust men han sa att han inte skulle bli tillsammans med henne om hon ville och han har abs så blir inte förvånad om hon blir förtjust fysikts.


   
SvaraCitera

Du blir av med din rädsla genom att misslyckas. När du misslyckas så förstår du att det inte är hela världen och du slutar ta dissar seriöst. Är du blyg rekomenderar jag att du umgås med tjejer du inte är intresserad av först. Du vet, bara vara allmänt social.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack för tipsen allihopa kommer ta lite kontakt nu men lite mer snart om typ 2 månader.

Önska mig lycka till!


   
SvaraCitera
Exner

Ha utgångspunkten att det inte spelar någon roll om du misslyckas. Då blir situationen och du mycket mer avspänd.
Prata med henne som du skulle med en tjejkompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men jag har ingen tjejkompis...

Asså bara dom i klassen som man bara pratar med den som sitter brevid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag gick det både bra och dåligt.

Vi hade kul på musiken men vi pratade och skoja bara om musiken inget annat.

Men min kompis rasmus som jag har berrätat om har börjat typ stöta på henne idag så jag är jävligt sur på han ska ta ett snack med han om typ 10 min... [mad]


   
SvaraCitera