Aviseringar
Rensa alla

Gillar en tjej extremt mycket, Men vet inte hur jag ska snacka med henne....


Arnie
Ämnesstartare

Som rubriken lyder så vill jag verkligen haffa en tjej.
Träffade en skit snygg tjej på en fest så vi snacka lite strulade ett flertal gånger sen skulle vi gå in i sovrummet och då började vi hångla sen tog hon på mig så frågar hon har du stånd och då kommer någon idiot in och fuckar hela skiten..... Vågade aldrig be om hennes nummer vilket jag ångrar så enormt mycket. Vi har varandra på Facebook och snapchat men har inte skrivit något. Vet inte hur jag ska börja snacka med henne är rätt blyg när det kommer till tjejer så länge jag inte har alkohol i mig Ledsen. Så behöver verkligen hjälp/råd och tips på hur man ska snacka med tjejer.
Vi båda går i 1an på gymnasiet


   
Citera

Du skulle kunna om hon ville gå på bio eller någon fika, men eftersom det här med alkoholen värkar vara ett stort problem, så fråga om någon kan köpa ut och drick lite innan ni träffas, men se till så att du inte luktar alkohol!


   
SvaraCitera

Hon verkade ju gilla dig, hon sitter förmodligen och väntar på att du ska skrive till henne. Jag livar dig att det kommer gå bra Glad


   
SvaraCitera

Säg att du har fest och hon är välkommen


   
SvaraCitera
Elviz

Du behöver inte vara blyg när du inte dricker. Så länge du är dig själv, och hon respekterar det kommer det bli toppen! 🙂 Säg "Hej" i chatten och kom in på något samtalsämne som kanske ni båda gillar, så blir det lite lättare! 🙂


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

köp hund kvinnor gillar hundar.


   
SvaraCitera