Aviseringar
Rensa alla

Gillar en tjej


Ämnesstartare

Hej, jag gillar en tjej som är skitsnygg och vi är kompisar men ibland vill hon vara nära mig och nästa sekund stöta bort mig, vad betyder det?


   
Citera

naw


   
SvaraCitera

Hon leker svår.


   
SvaraCitera

du kom antagligen för nära.... tjejer gilar inte när saker blir seriöst för fort 


   
SvaraCitera

Gulligt. Hon har beslutsångest. Eller så hade du en ful frisyr någon av gångerna.


   
SvaraCitera

är du 02a?

prova att pussa henne eller nåt xD


   
SvaraCitera

Hon är nog osäker på vad hon tycker om dig


   
SvaraCitera

Hon lider troligtvis av personlighetsstörningen borderline. Vill du veta mer om detta får du fråga, har själv ganska mycket erfarenhet av tjejer med borderline.


   
SvaraCitera

Fruntimmer, man vet aldrig vad vi tänker 🙂


   
SvaraCitera

Hon är osäker, ge henne tid


   
SvaraCitera

Det betyder att hon är en människa, Ingen är perfekt även fast dom kan se perfekta ut ^^
Gillar du henne så borde du ligga på och bevisa för henne att du är en intressant kille att vara med, Konversera med henne och ge henne några goda skratt, Det brukar funka så länge man inte beter sig allt för omoget :]


   
SvaraCitera

Det betyder att hon är en människa, Ingen är perfekt även fast dom kan se perfekta ut ^^
Gillar du henne så borde du ligga på och bevisa för henne att du är en intressant kille att vara med, Umgås med henne och ge henne några goda skratt, Det brukar funka så länge man inte beter sig allt för omoget :]


   
SvaraCitera

Det betyder att hon är en människa, Ingen är perfekt även fast dom kan se perfekta ut ^^
Gillar du henne så borde du ligga på och bevisa för henne att du är en intressant kille att vara med, Umgås med henne och ge henne några goda skratt, Det brukar funka så länge man inte beter sig allt för omoget :]


   
SvaraCitera

nu när jag vet att du är 11 år gammal, så tycker jag att du ska njuta av livet som icketonåring Tumme upp tro mig det kmr bli värre än så här i framtiden Galen 


   
SvaraCitera

äter en mat

andas en luft


   
SvaraCitera