Aviseringar
Rensa alla

Gillar en tjej ,hur ska jag ta initiativ?


Ämnesstartare

Hej, just nu gillar jag en tjej jag brukar bara gilla killar men nu gillar jag en tjej. Hon heter Kim hon har långt svart hår och är jättesnygg. Jag tror hon är åtminstone bisexuell för hon har ganska pojkaktig stil, och jag får den känslan.

Hennes kompis som hon bodde med förut bor nu med oss och ibland kommer Kim hit och duschar för det är vattenläcka i hennes lägenhet.

Och vi ses i skolan oxå, men vad ska jag göra för att få hennes uppmärksamhet??? jag är ju faktiskt heller inte säker på att hon är bi, men jag har mycket svårt att tänka mig att hon är hetero.
Jag har faktiskt försökt säga hej, men just då ser hon inte på mig fast hon tittar på mig ganska ofta, faktiskt:)

tips tack!!! kram


   
Citera

säker på att kim är en tjej? kim kan vara ett killnamn också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

säker på att kim är en tjej? kim kan vara ett killnamn också

Kim är en tjej [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Bjud hem henne och sitt och typ titta på film tillsamans i bara underkläderna, och sen säger du att du är osäker på om du kysser bra och fråger henne om hon är en bra kyssare. Sen så frågor du om du kan få "öva" på henne och sen hånglar ni.

Sen kan ni snacka mer om sex och så kommer ni fram till att Kim aldrig blivit slickad sen så gör du det på henne och sen hon på dig och sen innan ni vet ordet av har ni sexat ordentligt!


   
SvaraCitera

Släng ut henne, ring mig.


   
SvaraCitera

Prata lite med henne, bli kopmisar. Man brukar få reda på någons läggning ganska snabbt.


   
SvaraCitera

Sup ned henne och RAPETIME!

Nemen bjud hem henne, drick lite vin så du vågar, sen så böjer du dig fram lite gulligt och pussar henne.

Detta såklart efter att du lärt känna henne lite mer och lagt in några sexuella inviter.


   
SvaraCitera

ojojoj, detta ska bli intressant o få höra fortsättningen på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyckas du få en bild på henne när hon duschar o lägger ut den så kan vi försöka avgöra om hon är bi eller inte[blush][ops]


   
SvaraCitera

Notasthinkasudrunkim:

lyckas du få en bild på henne när hon duschar o lägger ut den så kan vi försöka avgöra om hon är bi eller inte[blush][ops]

Och det kan du avgöra genom att se en nakenbild på henne ?[tard][confused]


   
SvaraCitera

Jag tror inte det finns något sötare än två tjejer som är kära i varandra. Tycker det är jättesött. [blush]


   
SvaraCitera

Jag tror inte det finns något sötare än två tjejer som är kära i varandra. Tycker det är jättesött. [blush]

Aaw [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANiLJPULVER:

Och det kan du avgöra genom att se en nakenbild på henne?

I can try [cute]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag tror inte det finns något sötare än två tjejer som är kära i varandra. Tycker det är jättesött.


   
SvaraCitera

gör som jag brukar göra med tjejer, taffsa på tuttarna[wink]


   
SvaraCitera