Aviseringar
Rensa alla

Gillar en tjej ,hur ska jag ta initiativ?


McLuver:

Bjud hem henne och sitt och typ titta på film tillsamans i bara underkläderna

[rolleyes]nej

Sa ra:

tips tack!!! kram

och nu kommer vi till det klassiska. du får helt enkelt ta o fråga rakt ut. det bästa du kan göra. fråga om hon är bi kan du ju alltid göra, men det vore lite konstigt. säg som det är, att du tycker om henne som mer än en kompis. Du kanske skrämmer iväg henne (om hon inte känner samma) men då har du iaf försökt. Orka hålla på o undra hur hon känner och vad hon vill..


   
SvaraCitera

Var framåt och snacka med henne, som du skulle gjort med en kompis liksom.


   
SvaraCitera

skitliv:

Orka hålla på o undra hur hon känner och vad hon vill

jag har alltid sagt till killarna jag varit kär i att jag är kär i dom [y]. går inte så bra alltid (läs aldrig) men vår relation brukar bli djupare efter det.

mina bästa kompisar är till 90% killar som jag varit kär i


   
SvaraCitera

Ser ut som Kim på din avatar. Gick fort eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ser ut som Kim på din avatar. Gick fort eller?

HAHA, nä. men kim är också asiat så hon är ganska likt.

Men.. jag vet att hon har haft pojkvän men har fått reda på att hon inte vill identifiera sig som nånting och hon är öppen för det mesta eller hur hon uttryckte det.

det har inte hänt nåt men vi säger hej ibland, ååh hon är så snygg.[cute]


   
SvaraCitera

vill också ha tips


   
SvaraCitera

Sa ra:

HAHA, nä. men kim är också asiat så hon är ganska likt.

Haha okej 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notasthinkasudrunkim:

lyckas du få en bild på henne när hon duschar o lägger ut den så kan vi försöka avgöra om hon är bi eller inte[blush][ops]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

McLuver:

Bjud hem henne och sitt och typ titta på film tillsamans i bara underkläderna, och sen säger du att du är osäker på om du kysser bra och fråger henne om hon är en bra kyssare. Sen så frågor du om du kan få "öva" på henne och sen hånglar ni.

McLuver:

Sen kan ni snacka mer om sex och så kommer ni fram till att Kim aldrig blivit slickad sen så gör du det på henne och sen hon på dig och sen innan ni vet ordet av har ni sexat ordentligt!

Precis så går det till. Alltid. [party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera