Aviseringar
Rensa alla

Gillar/gillade han mig eller inte?!


Ämnesstartare

Sorry om det blir lite långt nu och om jag kommer låta desperat men har haft en crush på denna kille i flera år :/ Vi går inte ens i samma skola längre och har knappt sett honom sen dess... Men jag måste fråga er ett par saker som har uppstått och om ni tror att han gillar/gillade mig eller inte enligt några ''tecken''.

- Vi har knappt pratat med varandra. Vi gick inte i samma klass och hade inga lektioner tsm. Men han har faktiskt försökt prata lite när han har haft chansen. Men jag var så sjuuukt blyg under denna period så det blev inga långkonversationer direkt.

- En gång hade jag ett grupparbete med en kille från min klass och då så satte vi oss ute i korrideoren för att arbete. Helt plötsligt kom min crush förbi och satte sig brevid oss och börja prata med han som jag hade grupparbete med. De känner inte varandra sådär super bra...

- Han brukade titta på mig mkt och jag gjorde detsamma på honom. Det varade typ i några sekunder men har för mig att jag brukade titta bort sen... Han tittade verkligen djupt in i ögat på mig när han hade chanses kändes det som!

- Ibland när han tittade på mig så höjdes han ögonbryn... Vet inte vad det betyder men inte många som brukar kolla på mig med höjda ögonbryn...

- En gång när jag skulle gå hem så gick jag förbi honom och efter några meter så kollade jag bak och då såg jag att han tittade på mig.

- Ibland när jag och en kompis gick förbi han och hans kompisar så sa han hej till min kompis eller typ sa nån kommentar till henne.. De hade nån lektion tsm så de kände ju varandra liiite men inte så att de direkt prata.

- Han är/var typ skolans populäraste kille så han ser ju väldigt bra ut och skulle troligen kunna få vilken tjej som helst... En tjej som gick i min klass hade faktiskt en crush på honom och hon a det till honom men han kände inte detsamma. Så idag är det vänner istället hehe....

Detta är några av sakerna som uppstått! Förstår inte varför dessa saker skulle hända om han inte gillade mig!?


   
Citera

Han ogillar tydligt nog inte dig. Se så, ge honom fler inviter! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Han ogillar tydligt nog inte dig. Se så, ge honom fler inviter! 🙂

Tack för svaret! 🙂 Problemet är att vi inte går i samma skola längre....


   
SvaraCitera

jackie97: Tack för svaret! 🙂 Problemet är att vi inte går i samma skola längre....

Låt inte det hindra dig!!! Sök kontakt på andra platser du 'råkar' träffa på honom. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låt inte det hindra dig!!! Sök kontakt på andra platser du 'råkar' träffa på honom. 😉

Tack igen för tipset! 
Ska nog faktiskt ta och göra det :)))


   
SvaraCitera
Yaren

Han kanske var intresserad av dina kompisar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Han kanske var intresserad av dina kompisar 

Who knows... Men tror inte det för då skulle de sagt att han typ verkade intresserade i dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jackie97:

Who knows... Men tror inte det för då skulle de sagt att han typ verkade intresserade i dem.

och varför skulle han ''gör'' allt som jag skrev där uppe om han inte var intresserad av mig.. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen nån mer??


   
SvaraCitera

Känns mer som sammanträffanden du överanalyserat. Men vad vet jag, jag var inte där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingKalkon:
Känns mer som sammanträffanden du överanalyserat. Men vad vet jag, jag var inte där

Jaha, oj tycker du detShockerad
Känns inte som det eftersom det typ pågick över 2 år.. Men who knows?!


   
SvaraCitera

Du kan försöka att få riktig kontakt med honom, först då kan du skapa dig en riktig bild. Eftersom du har känslor för honom har du inget att förlora. Ta en chans! 

Även om det slutar med att han inte gillar dig så blir det, åtminstone för mig, lättare att komma över personen. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaptainJohanus:
Du kan försöka att få riktig kontakt med honom, först då kan du skapa dig en riktig bild. Eftersom du har känslor för honom har du inget att förlora. Ta en chans! 

Även om det slutar med att han inte gillar dig så blir det, åtminstone för mig, lättare att komma över personen. =)

Okej , tack för tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera

jackie97:
Glad

Nå, hur gick det? 


   
SvaraCitera