Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?


Ämnesstartare

Hej jag skulle behöva lite hjälp. Det är nämligen så att jag har en killkompis som jag på senaste tiden har börjat umgås med jättemycket och vi har jätteroligt tillsammans.

Han var tidigare ihop med en av mina närmaste kompisar men de har gjort slut och jag och hon är inte längre så goda vänner (det har inget med honom att göra). Men han är fortfarande kär i henne eller han säger i alla fall att han fortfarande älskar henne.

När vi umgås pratar han ofta om henne och jag pratar ofta om killar som jag är intresserad av eller på G med. Så det har liksom inte funnit någon attraktion mellan oss vi är ju intresserade av andra inte av varandra.

Men på senare tid har han börjat prata om att han inte är så kär i sitt ex längre och han har börjat sända vissa signaler som t.ex. hittar han ursäkter för att ta på mina händer, han kramar mig mkt mer etc. Samtidigt som han pratar om sitt ex och säger att han älskar henne.

Hur ska jag få reda på om han gillar mig mer som en vän utan att förstöra vänskapen??????????


   
Citera

han gillar dig, de vet ju såklart vi..


   
SvaraCitera

han vill utnyttjar dig för att glömma henne. [no-no]
spela svårflörtad.


   
SvaraCitera

Fattar du inte, att allt finns redan inom dig, allt du behöver göra är att hitta nyckeln, kan det vara han som är nyckeln, vem vet. Om du inte vågar ta reda på det , så får du aldrig veta och kanske alltid kommer vara dömd till ett liv i olycka

Lycka till [love]


   
SvaraCitera

Fråga.:)
Lika bra att få det överstökat.
Baka in det i en vanlig konversation eller något:
"HEJ GILLAR DU MIG MER ÄN SOM BARA VÄN FÖR DU BETER DIG SÅ HUR ÄR LÄGET?!"


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Fattar du inte, att allt finns redan inom dig, allt du behöver göra är att hitta nyckeln, kan det vara han som är nyckeln, vem vet. Om du inte vågar ta reda på det , så får du aldrig veta och kanske alltid kommer vara dömd till ett liv i olycka

Lycka till

Det kan också funka.


   
SvaraCitera

metafor:

Det kan också funka.

[crazy]


   
SvaraCitera

[ ] Ja
[ ] Nej
[ ] Kanske


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera