Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?


Ämnesstartare

Jag är superkär i en kille men jag har ingen aning om han gillar mig! För han håller på mig ganska mycket. Han pratar med mig,kramar mig och boxar mig lite löst på armen. Han är jättesnäll men kanske kan säga några konstiga saker ibland:P Jag vet inte om han bara vill va vän eller mer? Men han har sagt att han inte gillar mig..fast inte direkt till mig då. Hur vet jag om han gillar mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid göra en tråd och hoppas på att randommänniskor har lite övernaturliga krafter och vet vad han känner.
Om inte det fungerar, så kan du alltid fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Hur vet jag om han gillar mig?

Det enda sättet att få reda på det är ju att fråga honom, annars kanske att försöka få en gemensam vän att luska ut? För hur ska vi kunna veta om han gillar dig, är tyvärr omöjligt för oss.. Vi vet ej vad han tänker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vilka tecken ger en killa när han gillar en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Men vilka tecken ger en killa när han gillar en?

När en kille gillar en tjej så kollar alltid killen på tjejen i exakt 2.7 sekunder tre gånger i följd under loppet av 4 minuter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Men vilka tecken ger en killa när han gillar en?

Det är ju ett bra tecken det där som du beskrev 🙂 DOCK som en skitbra vän. Du kan alltid la fråga. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Men vilka tecken ger en killa när han gillar en?

Vi alla funkar olika. Men en del av det du skrev kan tendera på att han gillar dig, om han inte beter sig likadant mot andra tjejer förstås..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du kan ju alltid göra en tråd och hoppas på att randommänniskor har lite övernaturliga krafter och vet vad han känner.
Om inte det fungerar, så kan du alltid fråga honom

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla e olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han brukar kolla på mig..jättemycket faktiskt och när jag kollar på honom så kollar han bort och så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Han brukar kolla på mig..jättemycket faktiskt och när jag kollar på honom så kollar han bort och så..

Det gör gemene man när de ser människor med downs och trafikolyckor också. FRÅGA HONOM


   
SvaraCitera
Vippen

Jessiieeh:

Han brukar kolla på mig..jättemycket faktiskt och när jag kollar på honom så kollar han bort och så..

Han gillar dig. [smile]

Fråga honom om han gillar dig. Säger han nej eller undviker att svara, säg att du gillar honom. Han kanske inte vågar svara ärligt om han inte vet att du gillar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiieeh:

Hur vet jag om han gillar mig?

När samtalsämnet dyker upp så skrattar du lite och frågar honom på skoj om han gillar dig, om han säger nej så säger du bara att du skojade [wink][wink].

Men vad ska du säga om han säger ja ? ? ?


   
SvaraCitera

Jag pratade med honom om detta igår.

Tyvärr, bruden, men det finns fler fiskar i sjön.


   
SvaraCitera