Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig eller?


Ämnesstartare

Situationen:
Det är en kille som jag inte känner så bra som skämtade med mig en gång när jag hade jour i skolan och sedan insåg jag att vi hade valt samma sport profil. Vi har haft profilen 2 gånger så jag känner honom inte. Jag går på profilen med en kompis i min klass och vi åker samma buss till profilen som han och hans kompisar.

Det började med att han kallade mig och min kompis fjortisar för att hon typ larvade sig men nu så kallar han i princip bara mig det (vi är verkligen inte fjortisar) och han säger det varje gång vi stöter på varandra i skolan. Han upprepar typ 70% av allt jag säger med en löjlig röst och en gång kom han bara bakom mig när jag satt och åt, tog mig på axlarna och skrämde mig.

Han försöker ofta få kroppskontakt, tex. små-brottas lite och typ hålla fast mig och så. Han retar mig alltid om jag säger något litet fel eller så.

Han är 2 år äldre (jag går i 7:an och han i 9:an) men alla som inte känner mig tror att jag är i hans ålder.

Vad tror ni... Gillar han mig eller retas han bara utan anledning? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

hahahah jävla töntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pröva att fråga honom


   
SvaraCitera

Fråga honom, men det måste ske under romantiska omständigheter, t.ex. på toilan under pågående fjortisfest. Ni bör båda vara skapligt berusade, detta är av yttersta vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är en "profil" i detta sammanhanget?

Btw; Fråga honom! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och du vill ha detta manliga praktexemplar också eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska jag kunna fråga? Han är alltid med sina kompisar när jag ser honom och hur ska jag fråga honom när han bara har retat mig och så... Tror ni han gillar mig? [confused]

S3ON; Vi väljer en speciell inriktning i min skola, jag har seglingsprofil.

dazed; Ja, jag gillar honom faktiskt. Han är attraktiv på något mysko sätt. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar så ja. Killar mognar tyvärr aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nej, dom gör väl inte det [crazy]


   
SvaraCitera