Aviseringar
Rensa alla

GILLAR HAN MIG ELLER INTE?


Ämnesstartare

Ok jag tar det här från början det är såhär att jag har börjat få känslor för en kille i pararell klassen, jag hade känslor för honom året innan men då var vi samma klass sen när vi blev i olika klasser så har typ känslorna dött ut men det har funnits lite kvar ändå. 

Så allt började för några veckor sen när han kom helt random till vårat bord när vi satt i matsalen, I början försökte han typ vara irriterande men det var bara kul och så brukade vi typ försöka "gömma" oss men ja. Men senare så typ började han kolla extra på mig och typ le och alltid på lunchen när han såg oss bytte han plats och försökte sitta bredvid eller mittemot mig. 

Sen var det en dag innan alla hjärtans dag och då så kom vår mentor och ba "du borde ge tjejerna choklad" 
Sen nästa dag när det var alla hjärtans dag så kom han och ba "jag kanske har choklad" och vi kände oss 100% säkra på att han inte hade sen någon lektion så sprang han förbi och gav oss chokladen och så hade vi ögonkontakt länge. 

Men sen helt plötsligt börja han dissa oss och jag föll så hårt för honom (nu med) men jag ser ju ibland att han kollar på mig men när jag kollar tillbaka tittar han fort bort, spelar han svår eller gillar han mig inte hela grejen gör mig så himla osäker!! Pls hjälp 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag älskar sär skrivning 🙂


   
SvaraCitera

FRÅGA HONOM


   
SvaraCitera

Han kanske gillar dig


   
SvaraCitera
Algot

Det låter som att han gillar dig. Jag tror att han har blivit lite rädd nu när det börjar bli "for real". Om inte han vågar ta nästa steg så måste du göra det, om du vill alltså. Jag tror inte att han bara slutar gilla dig, han har nog fortfarande känslor för dig.


   
SvaraCitera

Fråga honom, som 123fendas sa. Det är inte så pinsamt som du tror och personen kommer inte tycka du är helkonstig för att du frågar eller säger att du gillar honom.


   
SvaraCitera