Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig eller??


Ämnesstartare

hej det är en kille i min skola han kollar på mig en hel del vi har inte pratat men han kollar ändå en gång så var han i bussen med hans kompisar och när bussen stannade så kollade han på mig och när jag kolla på honom kollade han bort och när jag kollar tillbaka så vänder han sig och det fortsatte så några gånger till. och idag så åkte vi samma buss när jag var på väg till skolan så stannade bussen på en busshålls plats och jag bytte buss för att den åker närmare skolan och han och hans kompis satt kvar och kollade på mig genom fönstret och typ 40 sekunder senare så gick dom av bussen och kollade in genom fönstret på mig och han gick hälsade på hans kompisar och kom in till bussen när vi kom fram på vår stopp så gick vi av och gick till skolan och när vi var på väg så fortsatte han kolla ner och typ kolla på mig ( hoppas ni fattar hahah) och det är inte bara det han har kollat på mig mera gånger


   
Citera

tänk om du bara ser så ful ut så han kan inte låta bli att kolla men när du kollar på han så blir det för cringe för han så han pallar inte med cringet så han kollar bort. asså inte för att va elak men det kan va så man jag vet inte jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om du är ful så jag ska inte säga att det är så men det kanske kan vara så


   
SvaraCitera
Haien

Han kan vara intresserad, eller tycker om ditt utseende. Att han skulle vara kär är nog dock att ta i.


   
SvaraCitera

Ja du allting är ju möjligt så om du vågar fråga honom och om du känner likadant för honom så kan du visa framfötterna det vill säga visa intresse. Och om du nu skulle fråga honom.. Gör det utan hans vänner för när en kille är med sitt "gäng" så visar dom sig "starka" och det är då dom bli riktiga tölpar. Håller tummarna för dig. :3 MVH Grentzelius Teddie 

(utgår från egna erfarenheter, Jag körde samma teknik i 8 år sedan orkade jag inte längre och jag fråga ut henne hon vågade inte svara ignorerade mig i 10 veckor så jag letade upp hennes nummer och skrev och frågade om hon ville ta en fika hon läste det sedan blockerade hon mitt nummer, Sedan fick jag svar ytterligheten 5 veckor senare att jag var ett r*vhål och att jag skulle t* mig och fara år hel**te. Sedan gick hon och snackade skräp bakom min rygg så var försiktig och var inte en ynkrygg det vill säga visa dig för svag som jag är och var) 


   
SvaraCitera