Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?


Ämnesstartare

Hej hej jag är inte säker på det här men gillar han mig? Han har varit väldigt annorlunda än tidigare mot mig och han har hållt på. Han har "ramlat" på mig och han har målat på mig (utan färg) när vi arbetade tillsammans och han har sagt hej till mig helt från ingenstans och sagt ta min dator och håll i den tills vi börjar och han gör typ allt för att vara nära mig. Han är aldrig så mot andra tjejer för då är han helt normal men så fort han ser mig så går han närmare mig, tittar på mig skit mycket eller typ låtsas som att jag inte är där men vet typ inte vad hab håller på med och blir barnslig för att få min uppmärksamhet.

Snälla säg vad ni tror. 


   
Citera

ja. fråga chans på han så får du se hans hjärta explodera av solsken


   
SvaraCitera

Om du gillar han själv att han beteer sig så på ett bra sätt, om du faller för honom eller redan har gjort det innan han föll för dig så FRÅGA CHANS. (Sms funkar bra men starkare och han lär säkert bli imponerad om du frågar chans först, irl eller så hatar han det för att han försöker hitta ett naturligt tillfälle att fråga chans på dig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

@dahlbear @skeletongirl tack ska försöka prata med honom ❤️


   
SvaraCitera

Ineedyouhelp:
@dahlbear @skeletongirl tack ska försöka prata med honom ❤️

lycka tillHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Han gillar dig helt klart


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha gratis sex → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns mångа tjеjer sоm väntar på din penіs і dіn stаd 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera