Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?


Ämnesstartare

Jag är kär och vill ligga med en man i 50 års åldern. Jag är bara 15 och jag antar att jag är i beroende ställning mot honom eftersom han jobbar på mitt boende. 

Jag vill verkligen ligga med honom för det är typ n fantasi jag har att liggq med någon med så stor åldersskilnad.Jag har ganska dålig självkänsla periodvis och han har sagt att han gillar mig då. Men han menade bara som elev på internatskolan. Han har även ställt upp mitt i natten efter julafton att hoppa in och jobba bara för min skull. Han har även sagt att han funderade på att erbjuda sig att ta med mig på en av hans privata familje tillställningar. Sist men inte minst har han random tagit upp att han kan trötna på sin sambo periodvis. Allt detta har skett när jag har varit ensam med honom.

Gillaar han mig eller är han bara snäll?Vad kan jag göra för att för att få honom?


   
Citera

Låter som han bara är en trevlig farbror som vill dig väl. Alltså gillar han dig, kanske inte på samma sätt du hoppades på dock 🙂


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera

Varför kan inte 20-plussarna göra såna här trådar?!?!?!?!Gråter


   
SvaraCitera
Kudhos

Att han är bekväm med dig betyder inte att han vill ligga. Just sayin. Och du har ju rätt att ha dina fantasier. Ingen ovanlig fantasi. Sen hur du vill agera är upp till dig.


   
SvaraCitera

den första raden i textenHjärta 


   
SvaraCitera

Tvivlar på att han kommer att vilja riskera sitt jobb samt bli åtalad bara för att uppfylla en osäker tonårings fantasier.


   
SvaraCitera

tror han bara är en trevlig man som bryr dig om sitt jobb


   
SvaraCitera

HarryPotterLover: Gillaar han mig eller är han bara snäll?

han gillar dig nog som ett barn, inte som en sexuell varelse.


   
SvaraCitera

Gråter


   
SvaraCitera
win
 win

grisigt


   
SvaraCitera