Aviseringar
Rensa alla

gillar han mig fortfarande?


Ämnesstartare

Hej! asså jag och mitt ex var bara tillsammans i två veckor sen dissa han mig för han sa att det inte funka för vi träffades inte så ofta, sen att jag typ inte ville att han skulle komma hem till mig för att jag tyckte det va pinsamt .Men han sa att han ville va vänner.. Nu va det cirka 10 dar sen han dissa mig.Men tror ni han gillar mig fortfarande och att det kan bli nått igen? jag har frågat om han typ fortfarande gilla mig han bah: jag vet inte.. :/ men vad menar man med det? snälla hoppas nån kan svara [bigsmile]


   
Citera
Tyrael

ammiiee15:

men vad menar man med det? snälla hoppas nån kan svara [bigsmile]

Vet inte = nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli ihop med hans bästa vän istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ammiiee15:

men vad menar man med det?

fråga honom.

Båda verkar väldigt oseriösa, men säg "Gillar du mig fortfarande så får du säga det nu, annars går jag vidare med livet"

Säger han nej så går du vidare och slipper gå runt o grubbla på detta.

Säger han ja,- kanon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej.. tack så mycket för svaren iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ammiiee15:

sen att jag typ inte ville att han skulle komma hem till mig för att jag tyckte det va pinsamt

varför, är han ful?


   
SvaraCitera
time
 time

ammiiee15:

var bara tillsammans i två veckor

ammiiee15:

inte funka för vi träffades inte så ofta

Ni verkar vara konstruktiva människor som tänker långsiktigt. All lycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill inte ha dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ammiiee15:

jag vet inte.. :/

tydligen vet han inte, eller så vet han men vågar inte berätta. Han kanske gillar dig, men eftersom han dissade dig så vill han tydligen gå vidare utan dig. Han kanske känner att det inte händer nått och att han inte får ut nått med ert förhållande? Du kanske ska prata med honom lite mera och se till att få lite mer tydliga svar,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej ! tack för alla svaren 😀


   
SvaraCitera

Jag tror då att han inte gillar dig tyvärr. Som sagt, vet inte = nej. Men vad vet jag, han kanske gillar dig? Och om du tycker att det är pinsamt att ta hem honom så kommer det absolut inte att funka helt enkelt. Du ska väl inte skämmas över din egen pojkvän? Det är som om du skulle hänga med dina kompisar och din pojkvän är med, sen vill han kyssa dig men du puttar bort han för du tycker det är pinsamt.
Tänk lite över om du är redo för ett förhållande eller inte!! [no-no]


   
SvaraCitera