Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?? Hjäälp


Ämnesstartare

Hej, okej nu behöver jag lite hjälp här. Jag gillar en kille och vet inte om han gillar mig för han är så okar, ibland verkar det som att han gillar mig jättemycket och ibland inte alls. Vi är vänner nu och har varit det ett tag så är lite osäker för detta har aldrig hänt innan:/

Så... Vi kind of låg och mös och det kändes verkligen som att något skulle hända, han liksom nuddade och tog på mig när han egentligen inte behövde, han släkte lampan helt random och la hans täcke över mina ben så vi låg i mörkret under samma täcke jättenära varandra, vi liksom låg mot varandra hela tiden. Men nu efter detta skrev jag till honom, och han hade sagt typ "ska vi skaffa dagar eller?", på snapchat alltså så jag tog upp det och ba "så det tycker jag att vi kan göra" (ungefär). Men sen var det bara jag som fick skriva typ och han svarade bara på det man behövde ett svar på typ.... Så jag fattar ingenting, vad tänker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

jag tror att han gillar dig det kanske är därför att skriva till dig han kanske tror att han är för "på"


   
SvaraCitera

jag tror att han gillar dig det kanske är därför han inte skriver till dig han kanske tror att han är för "på"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym02:
jag tror att han gillar dig det kanske är därför han inte skriver till dig han kanske tror att han är för "på"

Men han har inte skrivit någon gång och har aldrig försökt hålla konversationen levande:/


   
SvaraCitera

Johanna72:

Men han har inte skrivit någon gång och har aldrig försökt hålla konversationen levande:/

han kanske inte vill säga att han gillar dig drf att ifall han gör det och du inte gillar hnm tbx tror han att han kmr förstöra er "vänskap"


   
SvaraCitera
seumi

Fråga ut honom, vet att det är lättare sagt en gjort. Men ibland är det skönare, då vet du hur han känner liksom. 


   
SvaraCitera

Hello


   
SvaraCitera