Aviseringar
Rensa alla

gillar han mig lr inte


Ämnesstartare

Det är en kille som jag har skrivit med lite till och från men aldrig blivit något med.  Pratat med han nåra gånger och han verkar jättesvhysst o skön.  Sen var jag på en festival för inte så längesedan med några kompisar och  då träffade jag han och några som han var med. Han hade druckit lite mm var inte full, men inte helt med liksom.. Han ville va med mig hela tiden, kollade mig rakt i ögonen och sa att jag hade fina ögon. Vi pratade och skrattade mycket. Sen under sista bandet när dom spelade så trängde han sig fram bredvid mig och hållde om mig osv. Han pussa mig också men jag påminde han om  att han druckit och han sa att han hade nyktrat till men det tror jag knappast haha. Fast det var ändå några timmar sen han drack.. Men hur som helst så var han asgo och jag gillar han verkligen.. Men efter festivalen har han inte hört av sig.. Det har gått typ 3dagar och jag tycker jan kke borde hört av sig.. Om han gillar mig som sagt. Men vi skrev som sagt va inte innan detta lr jo fast det var typ ett halvår sen.. Åh blir så ledsen vet inte om jag ska höra av mig eller inte.. Känns som han knte gillar mig och intresserad av en annan tjej men vet inte om jag ska höra av mig eller inte.. Jättetacksam för svar! Det kändes så bra medan det kanske inte va "på riktigt" då iaf :((


   
Citera
Ämnesstartare

Svårt att säga. Är du intresserad rekommenderar jag dig att närma dig på något sätt, istället för att invänta honom. Då lär du åtminstone få bättre koll på läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, han vill föda dina barn. Jag kan kännaa det.


   
SvaraCitera

... Det har jag aldrig förstått, varför kan aldrig tjejerna höra av sig? Varför i helvete ska killarna alltid höra av sig, han kanske också sitter och väntar på att du ska höra av dig och undrar varför du inte gör det. HÖR AV DIG FÖR GUD LILLA SKUMTOMTES SKULL!


   
SvaraCitera

lisa20088:
... Det har jag aldrig förstått, varför kan aldrig tjejerna höra av sig? Varför i helvete ska killarna alltid höra av sig, han kanske också sitter och väntar på att du ska höra av dig och undrar varför du inte gör det. HÖR AV DIG FÖR GUD LILLA SKUMTOMTES SKULL!

JAg håller med dig! Kul att en tjej säger det än varför någon snubbe undrar det. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack!! får väll höra av mig till han då.. Men vad ska man skriva? Hehe:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör blommknepet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Svårt att säga. Är du intresserad rekommenderar jag dig att närma dig på något sätt, istället för att invänta honom. Då lär du åtminstone få bättre koll på läget.

Tack för ditt svar! :)) Om jag ska höra av mig vad tkr du jag ska skriva då?:o 🙂

Fkpaw:
kör blommknepet

Hahah va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polkagriiis: Tack för ditt svar! :)) Om jag ska höra av mig vad tkr du jag ska skriva då?:o 🙂

Ställ en fråga om något ni pratat om, t ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Ställ en fråga om något ni pratat om, t ex.

Tack ska göra det!:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polkagriiis:

Tack ska göra det!:))

Tumme upp


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

JAg håller med dig! Kul att en tjej säger det än varför någon snubbe undrar det. Glad

Haha ja alltid funderat på det ;o 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovar dig att ingen här kan veta det.....
vi vet inte, tyvärr. men var försiktig & rädd om dina känslor


   
SvaraCitera

lisa20088:

Haha ja alltid funderat på det ;o 

Jag med! jag förstår det inte heller om nu någon förstår sig på det?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
... Det har jag aldrig förstått, varför kan aldrig tjejerna höra av sig? Varför i helvete ska killarna alltid höra av sig, han kanske också sitter och väntar på att du ska höra av dig och undrar varför du inte gör det. HÖR AV DIG FÖR GUD LILLA SKUMTOMTES SKULL!

för att tjejer enl könsnormen ska vara passiva och inte visa sig angelägna om vare sig sex eller förhållande pga män tappar då intresset för att de är Jägare


   
SvaraCitera