Aviseringar
Rensa alla

gillar han verkligen mig?


Ämnesstartare

Hej, jag behöver verkligen hjälp med en grej. Jag har på senaste tiden börjat gilla en nederländsk kille och jag vet verkligen inte hur han känner över mig. Jag ska berätta historien från börjar, hur vi träffades och så. 

Okej, jag och tre tjejkompisar till mig var i Malaga i somras och allt började på midsommarafton. Vi hade fixat iordning oss och var påväg ut för att äta middag för kvällen. Redan då börjar jag känna mig lite konstig och det är lite svårt att förklara men jag kände mig bara inte så som jag brukar känna mig. Så vi äter middag och sedan ska vi börja gå mot stranden där vi hört att det ska vara något firande med någon dj osv. Vi kommer till stranden, men eftersom jag inte mår så bra så slutar det med att jag och min ena kompis, vi kallar henne A, går hem istället medan våra två andra kompisar, B och C, stannar kvar på stranden. Vi kommer hem och går och lägger oss. Sedan vaknar vi vid typ 10 på morgonen av att någon av våras telefon ringer (det var de andra två tjejerna som precis hade kommit hem då och behövde bli insläppta (vi hade bara en nyckel)). De kommer in och berättar sedan var de varit hela kvällen, de hade då träffat ett nederländskt fotbollslag och hängt med de hela kvällen. Okej, här sedan kan vi hoppa över lite saker. Men sen senare på kvällen bestämmer vi oss för att dra ut allihopa, så vi går först till en bar och tar en drink och går sedan till den vanliga klubben där vi alltid var typ. Vi var ganska tidigt ute den här dagen, klockan var kanske runt 12 när vi kom till klubben. Så vi dansar väl lite osv och så vid typ 2 tar jag och A shots och sedan efter det börjar allting. Då helt plötsligt säger B och C att: där är ju de nederländska killarna! Härifrån är allt lite suddigt, minns inte riktigt hur vi egentligen började prata men helt plötsligt så står jag och han och dansar, vi kan kalla honom för R. Sedan så är vi med varandra verkligen hela kvällen. Vi dansar, hånglar, pratar och allt är så himla bra och allt känns så himla rätt. Jag vet inte om det var pga alkoholen men jag känner verkligen fjärilar i magen bara jag rör vid honom. Vilket är något jag inte känt med någon förutom en annan kille. Det slutar med att vi ska börja gå hemåt och han följer med oss hem till lägenheten som vi hyrt där. Allting går bra, vi kommer hem till oss och ska gå o lägga oss. Jag hade redan bytt om till min "pyjamas" och lägger mig i sängen. Han klär av sig alla kläderna förutom kalsongerna. Sen lägger han sig i sängen också och vänder sig till mig vi kysser varandra. Här skulle väl det vanliga vara att det här sedan skulle leda till sex men jag avbryter det. Jag vet att det säkert låter jätte töntigt, men grejen var den att vi hade bestämt att vi inte skulle göra något med någon i sängarna, med tanke på att jag och A delade säng + så för mig kändes det konstigt att ha sex med någon när mina vänner var precis utanför dörren typ. Observera också att han var oskuld. Så han hade väl förberett sig ganska mycket på att vi skulle ha sex. Men nog om det, det slutar då med att vi bara sover. Sedan på morgonen så vaknar vi ingeting speciellt händer egentligen utan han måste dra ganska fort för de skulle checka ut från sitt hotell vid 11.

Okej, förlåt för att det blev så otroligt långt nu. Men det är här allting sen börjar. Vi har fortsatt skriva nu ända tills för typ två veckor sedan. Vi har pratat mycket om att jag ska komma till honom och hälsa på några nätter över höstlovet. Men nu har han liksom inte svarat mig på två veckor. Medan innan har han skrivit saker som: "i want you" och "my parents know about us" och "i want to see you again", observera att han använde ordet "us". Jag förstår verkligen ingenting. Vad jag vet så är han en väldigt upptagen person. Han pluggar, han tränar fotboll flera timmar i veckan och han jobbar + så ska han hinna vara med kompisar. Så oftast då även innan nu så har han varit extremt långsam på att svara. Men det har aldrig innan tagit två veckor. Känner mig så förvirrad och behöver verkligen hjälp med detta, för förstår inte om jag har gjort något fel eller tror ni bara han lekt med mig och nu tröttnat typ? vad tror ni? 


   
Citera

Svårt att säga. Antinge kanske han tror att du inte kommer att komma. Kanske har han tröttnat för att det inte händer något, att han träffat någon annan. Det går bara att spekulera.


   
SvaraCitera