Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Jag träffade en tjej på nätet som jag skriver med varje dag. Jag är kär i henne men jag vet inte om hon är, hon skickar jätte mycket bilder på henne och vi skypar jätte ofta (med webcam) jag frågade ut henne och hon svarade att hon skulle fundera på det. Det enda som kommer hindra oss är nog att vi måste pendla i 30 minuter för att kunna träffas. Hjälp!!


   
Citera
Ämnesetiketter

hur ska vi veta det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tecken vad som helst.

amsi:
hur ska vi veta det?


   
SvaraCitera

Knasen99:
Tecken vad som helst.

du berättar ju knappt någonting 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skriver en bättre text här.

För ett par månader sen så träffade jag en tjej på nätet, och vi har skypat, kikat etc ett bra tag nu. Jag tycker om henne men jag vet inte om hon gillar mig, hon skickar jätte mycket bilder på sig själv o skriver hjärtan etc. vi brukar skriva till sent på nätterna ellr köra sanning eller konka. Vi har jätte kul med varandra och har blivit bra kompisar, och jag bjöd ut henne men hon svarade att hon ville tänka på saken. hon har frågat om jag är ledig lite då och då. Jag brinner verkligen för henne och skulle nästan göra vad son helst för att få henne hjlp snälla.


   
SvaraCitera

Ja det är lite knepigt, jag hade gärna försökt hjälpa till men det är bara råd jag kan ge samt att om hon gillar dig som du gillar henne så kommer inte avståndet på er spela någon roll. Sånna här problem brukar lösa sig själv men om det är något bara fråga. 


   
SvaraCitera
Yaren

Pendla 30 min är väl inte så mycket....?

Vad hände med "A million miles away"? 

Träffa henne IRL först som kompisar och sen kanske det blir något, jag brukar bli lite skraj när killar jag chattar med på nätet säger att de gillar mig fast vi inte träffats... 🙂

(har iförsig inte hänt så många gånger, men ändå)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte sagt att jag gillar henne på det sättet än men jag låter det komma av sig självt. jag vet att det inte är så länge med en halv timma men det skulle vart lättare om hon bodde i närheten 🙂

Yaren:
Pendla 30 min är väl inte så mycket....?

Vad hände med "A million miles away"? 

Träffa henne IRL först som kompisar och sen kanske det blir något, jag brukar bli lite skraj när killar jag chattar med på nätet säger att de gillar mig fast vi inte träffats... 🙂

(har iförsig inte hänt så många gånger, men ändå)


   
SvaraCitera
Yaren

Knasen99:
Jag har inte sagt att jag gillar henne på det sättet än men jag låter det komma av sig självt. jag vet att det inte är så länge med en halv timma men det skulle vart lättare om hon bodde i närheten 🙂

Ja, det är klart. Men fråga om ni vill träffas ändå, hitta på något som kompisar. Om ni skulle bli tillsammans så är 30 minuter inget distansförhållande liksom, men klart det är enklare om hon bodde runt hörnet. 🙂


   
SvaraCitera

Hur kan "jag är kär i henne" inte vara att du inte gillar henne på det sättet? ;P

Knasen99:
Jag träffade en tjej på nätet som jag skriver med varje dag. Jag är kär i henne men jag vet inte om hon är, hon skickar jätte mycket bilder på henne och vi skypar jätte ofta (med webcam) jag frågade ut henne och hon svarade att hon skulle fundera på det. Det enda som kommer hindra oss är nog att vi måste pendla i 30 minuter för att kunna träffas. Hjälp!!

Knasen99:
Jag har inte sagt att jag gillar henne på det sättet än men jag låter det komma av sig självt. jag vet att det inte är så länge med en halv timma men det skulle vart lättare om hon bodde i närheten 🙂


   
SvaraCitera

Xisco:
Hur kan "jag är kär i henne" inte vara att du inte gillar henne på det sättet? ;P

test


   
SvaraCitera

Hon ogillar dig inte iallafall det är det viktiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte sagt till henne att jag är kär i henne*

Xisco:
Hur kan "jag är kär i henne" inte vara att du inte gillar henne på det sättet? ;P


   
SvaraCitera
Yaren

Xisco:
Hur kan "jag är kär i henne" inte vara att du inte gillar henne på det sättet? ;P

Han menar väl att han är kär i henne, men han har inte berättat det för henne, bara frågat om de kunde träffas.


   
SvaraCitera

Ah, läste lite fel ^^


   
SvaraCitera