Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Hejsan! Jo, jag gillar en tjej i min klass och jag tror att hon gillar mig. Jag flyttade till en ny skola och gått där i 5 veckor. ända sen jag började så har jag fått hennes uppmärksamhet nästan varje dag. Hon börjar oftast med att prata med mig. Vi pratar mycket om "random" saker. När jag pratar med henne så små skrattar hon ibland och hon pratar ganska snabbt när jag pratar med henne. Är hon nervös eller kan det vara något annat? Hon känner mig ganska väl, hon frågar om min familj osv. Så Idag så skojade jag med hon och hennes "gäng". så jag skojade om att jag bytte plats med en utav tjejens kompis så hon var med killarna och jag var med tjejerna. så den tjejen "jag byte plats" med sitter egentligen bredvid den tjejen jag gillade och då sa hon att jag skulle sitta bredvid henne i nästa lektion och då sa jag "okej". Jag trodde att hon skojade....men det gjorde hon inte. När jag satt bredvid en kompis så sa hon att jag skulle komma och sitta bredvid henne. När jag gjorde det så frågade hon mig om jag hade nån crush på någon och jag sa "nej" (fast jag har det). Efter det så tog en utav hennes kompisar kort på oss, vi skulle göra olika miner och sånt (ni fattar). Men sen så började lektion. Vi satt tysta nästan hela lektionen. Jag var blyg så det var därför jag var tyst. Men hon kollade ut igenom fönstret hela tiden. Varför gjorde hon det? Var hon obekväm eller var hon nervös? Vi pratade inte så mycket på hela lektionen (förutom från början av lektionen) Det ända hon sa va "när slutar lektionen?" (jag antar att hon vill få bort med mig eller något) När lektionen var slut och när andra lektionen började så satte hon inte bredvid mig...? Gjorde jag nåt fel? Skulle uppskatta all svar och tips. Tack 


   
Citera

Fråga hur hon känner, vad hon tänkte på under lektionen. Ha en öppen dialog om hur ni känner för varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte, testa att göra något med henne och se om hon vill. du får du veta svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon blev väl ledsen över att du svarade nej på frågan. tips är att ej ljuga.


   
SvaraCitera

Bjud hem henne på middag ?


   
SvaraCitera

Hon gillar dig, som mer än kompis är svårt att säga då endel tjejer bara är trevliga.
Ni låter inte speciellt gamla heller, då är det oftast svårare att veta eftersom man inte riktigt "vet" om det är kärlek eller inte.
Prata med henne, fråga om hon har en crush, säger Hon ja, fråga vem om du vill veta, säger hon nej så kan du alltid erkänna att du ljög om ditt svar och att du sa nej för du var rädd över vad hon skulle tro 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon gillar dig. Men du skulle svarat något annat på frågan som typ "kanske det" och titta lite mystiskt på henne så hade hon förståt att du också gillar henne. Men det är långt ifrån kört än. Flörta på!


   
SvaraCitera