Aviseringar
Rensa alla

Gillar Hon Mig?


Ämnesstartare

Såhär ligger det till, igår tog jag studenten och på kvällen var jag ute med ett par kompisar och drack lite goda drycker. Nyligen har en tjej kommit med i "gänget" och vi har pratat en del med varandra om diverse saker.

Sist då, igår efter utgången så var det dags att bege sig hemåt men problemet var att min kompis jag skulle ha sovit hos hade dragit iväg med någon tjej. Där står jag utan sovplats, lagom bra i gasen och försöker lista ut hur fan jag löser det här. Jag står utanför nattklubben med mina kompisar då dom helt plötsligt får idén att spela fylle-fotboll. Då kommer tjejen jag snackat en del med och "tjatar" om att hon är trött och att hon vill gå hem. Hon har gett mig ledtrådar om det här hela kvällen vilket jag inte vetat hur jag ska tolkat.
Hon vet om att jag inte har någon sovplats för natten och hon säger att hon inte vill gå hem själv. Så snäll som jag är så frågar jag henne om hon vill att jag följer henne hem. Visst säger hon, och om du vill kan du sova över också eftersom att du inte har någonstans att ta vägen. Jag tackar självklart ja till erbjudandet så vi går hem, det är en liten bit hem till henne så det tar en stund innan vi är hemma. Klockan är kanske 02:30 när vi börjar gå och vi är hemma runt 03:00.

När vi går hem krockar vi alltid in i varandra på skojs kul, t.ex. "Sväng vänster här." och så går hon rakt in i mig och så skrattar vi.

Klockan tre är vi hemma och börjar lyssna på lite musik, båda två är riktiga musik-fantaster.
Vi lägger oss i sängen och bestämmer oss för att kolla på film. Ingen utav oss lägger särskilt mycket energi eller fokus på filmen utan istället ligger vi och snackar/skrattar tills filmen är slut. Lite drygt en och en halv timma senare är filmen slut. Klockan är typ 05:00 och båda två är lagom påverkade.
Vi klär av oss till underkläder och en t-shirt och så kryper vi ner till sängs under täcket och så pratar vi en bra stund till.
Under natten så har vi typ hållt på såhär, "Känn på min hand, shit vad kall." Låter skumt, jag vet.
När klockan är typ 06:30 så bestämmer vi oss för att sova, hon säger då såhär, "Jag kan börja kramas i sömnen ifall du undrar vad jag håller på med." Hon skrattar lite lätt och ler mot mig.
Hon vänder sedan ryggen mot mig och jag vänder min mot henne.
Sen händer det jag inte kan sluta tänka på... Hon säger någonting i stil med det här, "Nej det här går inte, jag kan inte sova såhär." Hon vänder sig om, lägger armen runt om mig medans jag lägger hennes hand i min hand. Sen somnade vi som stockar medans vi höll om varandra.

Nu kan jag inte sluta tänka på henne, jag kommer att dö om såhär jävla många fjärilar ska fladdra omkring i magen.
Hur ska jag tolka allt? Hur går jag vidare till nästa steg? Vad är nästa steg? Jag ska på hennes student imorgon, bör jag ta med present till henne? Asså jag är så förvirrad, vill verkligen inte fucka upp det här!
Jag har inte en aning om hur hon tänker om mig. Mitt stora problem är att jag har dåligt självförtroende, jag är blyg och väldigt klantig om ni frågar mig. Jag har jättesvårt att tolka sådana här situationer, snälla hjälp mig!
Tack på förhand! Är kille ifall ni undrar. =)


   
Citera
Ämnesetiketter

Ehm ja, hon gillar dig 🙂 

Du skulle ha givet henne en godnattpuss på kinden när ni låg bredvid varandra. Hade hon känt detsamma för dig hade hon med stor sannolikhet svarat med en kyss.

Och ja, du bör ge henne någon form av studentpresent, men det behöver ej röra sig om en fysisk produkt! 😉

Föreslå picknick någon kväll eller så, med vitt vin och räkmackor. (annat substitut på mackorna om hon är vegan såklart) 


   
SvaraCitera

Jaa, hon gillar dig

Försök fortsätta hålla kontakt med henne. Träffast ofta, helst nyktra. Bjud ut henne på en dejt eller nått
Och ja, du ska köpa en present till henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket ni två! Jag känner mig mycket säkrare nu! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Update #1! 
Dag Ett
Hej på er igen! Så, i Onsdags tog hon studenten och det var en magisk natt, typ. Jag ska förklara varför.

Så här hade jag planerat dagen med mina kompisar. Vid klockan sex, på kvällen, skulle vi på en utav våra kompisars studentmottagning, där hade vi såklart tänkt att äta och även få i oss någonting att dricka. Det gjorde vi också, allt där gick som det var tänkt.
Vid klockan 10 var då det dags att åka den 45 minuter långa resan till staden där hon tog studenten.
Vi visste att hon och hennes kompisar skulle ut på kvällen till en klubb där det var studentfest med 200 kronors inträde. Känner mig typ rånad, men men... The things you do. Vi hade fixat biljetter online så vi slapp den förbannat långa kön, det var en sådan lättnad när man väl såg den.
Det första jag gjorde när jag kom in var att leta rätt på henne och hennes kompisar. När jag tittat mig runt i ungefär fem-tio minuter ser jag att dom sitter vid ett bord och röker.
Jag drar min hand genom håret, fixar till slipsen och förbereder mig mentalt. Nu har ni ett perspektiv på hur otroligt nervös jag är. Jag går fram och ropar, "Hej!" medans jag ler mot allihopa runt om bordet. Hon vänder sig om och skiner upp som aldrig förr. Hon ställer sig upp från stolen och vi ger varandra en riktigt underbar kram! Jag slår mig ner bredvid henne och hon tänder mig en cigarett. Jag hatar att jag röker, men det är väl okej om man bara fest-röker, right? Hehe...
Vi snackar en stund allihopa och sedan är det dags att gå till baren för få i sig lite att dricka. Jag köper mig en öl, minns inte riktigt vad hon beställde men tror det var någon drink av något slag. Vi går tillbaka till bordet vi tidigare satt vid och snackar lite mer med varandra, inte bara hon och jag såklart. Efter lite drygt en halvtimma ber hon mig att följa med henne och hennes tre kompisar ut, två tjejer och en kille.
Vi går till en parkbänk en bit ifrån klubben, tänder en cigg och tar några fulöl som någon hade kvar sen deras förfest. Hon vaskar då där ute en flaska champagne, CHAMPAGNE!!!! Dog lite inombords då men vi skrattade allihopa medans tårarna hölls inne. När vi ska gå tillbaka så lägger hon armen om mig och lutar huvudet mot min axel, jag lägger såklart min arm runt om henne och ler, ser förmodligen ut som någon idiot som inte fått ligga på länge. Vi snackar bara hon och jag tills hennes kompis kommer förbi. Vi går in på klubben igen och vi följer hennes kompis till toaletten.
När vi blir själva igen säger hon så här, "Du är så himla skön, vet du det?" Jag svarar helt enkelt med, "Nu är du bara för snäll." medans jag skrattar och ler mot henne. Jag säger sedan till henne, "Du ska veta en sak, du är otroligt speciell." Hon blir lite röd om kinderna och svarar med, "Aww. Så söt du är." Då kommer hennes kompis tillbaka så vi går upp och tar oss en shot.
Hon försöker lära mig att dansa vilket inte går, för att jag är helt dum i huvudet när det kommer till dans.
Efter någon timma av drickande och försök till dans kommer hon fram till mig och säger att hon är trött och vill hem. Jag säger att jag också känner mig lite småseg och sen börjar vi leta skjuts hem.
Vi hittar en kompis som precis hade tänkt åka så vi åker med honom. Efter typ en timma är vi hemma i staden vi kom ifrån.
Hon frågar mig vart jag tänkt sova och jag svarar att jag inte har en aning. Då frågar hon mig om jag vill sova över hos henne och jag svarar självklart ja på den frågan. Vi var helt slut båda två så vi lyssnade bara på lite musik och sen somnade vi, inget speciellt där. 

Dag Två
Vi vaknar vid typ klockan halv två och då går vi upp och käkar lite frukost. Vi sitter vid frukostbordet och snackar tills klockan helt plötsligt är 18:00. Say what!
Den lite mindre bakfulla delen utav oss bestämmer oss för att gå ut och ta en öl med våra kompisar på någon krog i närheten.
Det regnar en hel del ute så hennes pappa kör in oss till centrum, därifrån går vi till krogen vi bestämt. Jag köper en öl till mig och en till henne, vi sitter där inne med alla kompisar och har en mycket trevlig stund. Vi går sedan ut och sätter oss för att det blev förjävla varmt där inne.
Jag och hon slår oss ner bredvid varandra och resten utav gänget sätter sig ner runt om bordet. Hon tar sedan fram en penna som hon utav någon anledning alltid har med sig överallt. Hon frågar om hon får låna min hand att rita någonting på och kär som jag är så säger jag ja. Hon ritar först illuminati logotypen på handflatan och sen målar hon dit en snopp på mitt finger, ja, en snopp. Hon målar över den så att det blir en stor svart fläck, du kan använda den som en Hitler mustasch säger hon då. Den humorn har vi...
Under kvällens gång håller vi på med samma sak vi gjort tidigare, "Jag är iskall, känn på min hand." etc.
När det är dags att gå hem vill mina kompisar att jag ska med hem till dom och kolla film men jag vill egentligen följa med henne såklart. Jag går fram till henne och ger henne en kram vilket hon inte bekräftar, kan ha varit för att hon hade en cigarett tänd men jag vet inte. Det kändes inte bra dock...
Hon säger sen, "Ska jag gå själv hem?" Jag frågar henne om hon vill att jag ska följa henne hem. Hon sa att jag inte behövde det eftersom att jag ändå inte kunde sova där inatt, hon skulle iväg rätt så skapligt på morgonen nästa dag. Jag följde med mina kompisar men det jag egentligen ville var att springa efter henne och ge henne en sådan kyss, men surprise surprise, jag vågade inte... Jag kände mig som en sådant svin som bara lämnat henne att gå hem ensam...

Nu till mina frågor.
Vad ska jag göra nästa gång vi träffas? Vilket senast blir på midsommar.
Var det dumt av mig att inte följa henne hem trots att hon sa att jag inte behövde det?
Hur tror ni hon hade reagerat om jag sprungit efter henne och kysst henne?
Ge mig tips! Jag dör utav nervositet här hemma, kan inte sluta ha henne i mina tankar 24 timmar om dygnet. Tack på förhand igen kära ungdomar! =)


   
SvaraCitera
apple

Ni kan ta film mys sitter närmast, de kan leder till en förhållande


   
SvaraCitera
apple

Glad


   
SvaraCitera