Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Orange
Ämnesstartare

För ungefär 8-9 månader sen blev jag dissad av en tjej som jag varit kär i i ungefär ett år innan.  Jag skrev på snap till henne att jag gillade henne men hon skrev att hon bara gillade mig som en kompis. Efter det försökte jag att inte tänka på henne längre även om det var jävligt svårt. För ungefär 3 månader sen fick jag reda på att en annan tjej gillade mig och vi var väl på g i någon månad tills vi blev tillsammans. Bara några timmar innan vi blev tillsammans fick jag reda på att tjejen jag blev dissad av tydligen gillade mig nu, men jag tänkte att hon får väl skylla sig själv. Jag fick även reda på att hon var jätteledsen att jag var tillsammans med en annan tjej. Under tiden vi var tillsammans har jag dock tänkt på denna tjejen(dumt jag vet) och för någon vecka sedan tog förhållandet slut. Vi var alltså tillsammans i 2 månader. Jag har nu börjat få känslor för den första tjejen igen. Vi snapar med varandra men jag vet inte om hon fortfarande gillar mig?


   
Citera

fråga. 


   
SvaraCitera

Dissa henne tillbaka så får hon vad hon förtjänar.


   
SvaraCitera

Det kan nog mkt möjligt vara så, att hon börjat gilla dig efter att hon dissat dig - och nu fortfarande gillar dig.
Jag nobbade själv en kille som verkade helt förälskad i mig, för lite mer än ett år sedan, och sen efteråt under det senaste året som gått, har jag ibland funderat på om jag kanske ändå inte ångrar lite att jag nobbade honom, och på om jag kanske trots allt började gilla honom lite grann, kort efter att jag nobbat honom.  :'/

flygkärra:
fråga. 

Tumme upp

Lazarus:
Dissa henne tillbaka så får hon vad hon förtjänar.

:'''''(((((((((((((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera

Lazarus:
Dissa henne tillbaka så får hon vad hon förtjänar.

att "dissa" någon man faktiskt tycker om skadar väl kanske mest en själv. Sen att man skulle förtjäna något dåligt öht för att man inte har romantiska känslor för ngn verkar konstigt. 


   
SvaraCitera
Orange
Ämnesstartare

Lite update: jag skrev att jag tyckte hon va söt och då svara hon "tack


   
SvaraCitera
Orange
Ämnesstartare

Lite update: jag skrev att jag tyckte hon va söt och då svara hon "tack" (o en besviken emoji). Vafan mena hon med det??


   
SvaraCitera