Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Hej, Jag är en kille på 14 år och jag gillar verkligen en tjej i min klass men vet inte om hon gillar mig.

Ibland på lektioner så petar hon på mig (drygar sig) och hon brukar kolla mig rakt i ögonen.

Hur vet jag om hon gillar mig och i såna fall vad ska jag göra?


   
Citera
Robler

Gör som alla andra, bjud henne på bio... Den perfekta svenska dejten, två timmar att sitta bredvid varandra i tystnad och sen ett självklart samtalsämne att diskutera efteråt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ett gammalt superduper hemligt knep för att se om någon kan vara attraherad/intresserad i dig. I en situation där ni båda är i en grupp, om någon säger eller gör något så alla börjar skratta, då om hon tittar på dig så kan det betyda att hon är intresserad. För det är en undermedveten handling man gör för att se om den personen man är attraherad i har liknande tycke till något man själv gillade. 


   
SvaraCitera

Gillar Kudhos knep, ska testa det vid tillfälle.


   
SvaraCitera

När jag var mindre läste jag att om man gillade någon så var det väldigt troligt att man imiterar dennes kroppsspråk, spegling typ. så kollade lite efter det, men kom  bara på mig själv med att härma henne hela tiden :(((((( 


   
SvaraCitera

Det låter som att hon gillar dig. Fråga henne om hon vill gå ut någon gång eller bara göra något så kan du få se hur hon beter sig när ni är ensamma. Ett alternativ är också att du bara frågar henne. 🙂


   
SvaraCitera

peta tillbaka


   
SvaraCitera

är besviken på kudhos som inte nämnde ögonen Ledsen när en är attraherad av någon blir pupillerna stora Glatt skålande så kolla in hennes pupiller i fortsättningen Blink 

rolig fakta: anledning till levande ljus på dejter beror på just detta Galen


   
SvaraCitera

Alla tjejor gillar tjockisarslen


   
SvaraCitera
reben

vet inte


   
SvaraCitera

Hon kanske vill va dryg och ha kroppskontakt och titta dig i ögonen


   
SvaraCitera

en tjej petar inte på någon som hon inte tycker om

när hon kollar på dig, kolla tillbaka i ögonen, försök visa

är hon intresserad kommer hon fatta att du gillar henne

är hon inte intresserad kommer hon dra sig undan på 3 röda

ha de bäst


   
SvaraCitera