Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon verkligen mig?


Ämnesstartare

Hey^^
Jag har känt en tjej ett tag nu, hon är 14, ung med andra ord.
Vi har nu träffat varandra, umgåtts rätt intensivt, skypat o allt det där.
Hon säger att hon gillar mig, och det kanske hon gör, men jag är lite misstänksam tanke på hennes ålder.
Jag gillar själv henne, jag brukar sakna efter henne och hon mig.
Hon är faktiskt helt underbar, hon messar mig Godmorgon typ varje dag, det går inte en enda dag då vi inte messar/pratar med varandra.
Personligen tror jag inte att jag gillar henne, jag vet det, hon är stört-mysig, hon är lång och ser äldre ut än andra i hennes ålder.
Vi har köpt varandra Alla hjärtans-dag presenter, till henne en chokladask och ett halsband, o jag fick av henne två stenar och ett doftljus som doftar mycket gott 🙂
Vi kommer bra överens, o hon lägger sig sällan i på det sättet att jag får negativ kritik av henne, nej, aldrig. Hon är även blyg, i början sa hon inte så mycket, men nu är hon på g.
Verkar jag på något sätt " mindre glad" av mig så blir hon på en gång fundersam och otaggad .. när detta händer o för att göra det bättre så tar jag bara hennes hand och ler, då brukar det bli bättre med stunden osv.
En dag satt vi på bussen, helt slumpmässigt tog hon upp benen på sätet och började ligga halvt o lutade sitt huvud mot min axel, självklart tyckte jag det va mysigt, så nu i fortsättningen brukar jag hålla om henne och lukta på hennes hår samtidigt som jag för läpparna genom henne hår, o när jag väl gör det brukar hon ibland titta upp mot mig som om hon vill att jag ska kyssa henne? Hon är väldigt närgången av sig .. dock har jag inget emot det. Jag gillar henne. En annan gång tog hon bara mig i handen, jag blev lite generad, hon kan göra det var som helst, i affären eller i bussen. Hon skäms inte som tur.
När vi diskuterar så frågar hon mig saker o ting, hur jag haft det osv, det är skönt. Hon är inte typen som hela tiden säger - Oh, du är såå snygg! Hon är inte spc överdriven av sig, det är rätt soft.
Men jag undrar, tror ni att hon gillar mig? Är det någon man ska bara skita i? Jag vill va mer med henne [smile]
Men som sagt, hon frågar VARJE dag hur jag mår och vad jag gör, dag in dag ut.


   
Citera

du får väll fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Hon har sagt att hon gillar mig .. men frågan är om det går att lita på henne?


   
SvaraCitera

Rayy__:

ett doftljus som doftar mycket gott

shit. jag är avundsjuk nu. säg att du älskar henne. eller spela denna för henne eller nåt:


   
SvaraCitera
Åtta

Rayy__:

Hon säger att hon gillar mig, och det kanske hon gör, men jag är lite misstänksam tanke på hennes ålder.

Nu ska farbror Åtta berätta en historia.

När Åtta var 18 besökte han en ung dam på 15 vårar. Han besudlade henne, doftmärkte hennes boning och generade hennes far. De har nu varit tillsammans i 3 år och bott tillsammans i 2 (Åtta och den unga damen, inte Åtta och den unga damens far).

Slut.

Moralkakan i historien: besudla henne så fort som möjligt så går allt bra.


   
SvaraCitera
Exner

Om du trollar: nej.

Om du inte trollar: ja.


   
SvaraCitera

Åtta:

doftmärkte hennes boning och generade hennes far.

HAHAHAHAHAHAA [love]

Ont så är väl det kanske inte en så stor ålderskillnad om hon nu är väldigt mogen av sig (eller du omogen, no offence).

Så det är väl bara att köra på, tänk på att inte gå för fort bara, när man är 14 så är man ofta lite osäker.


   
SvaraCitera

Nej, hon är 14, hon gillar ingenting


   
SvaraCitera

Rayy__:

Jag gillar själv henne,

Rayy__:

Personligen tror jag inte att jag gillar henne

förvirrad.


   
SvaraCitera

Rayy__:

Jag gillar själv henne

Rayy__:

jag brukar sakna efter henne och hon mig

Rayy__:

lutade sitt huvud mot min axel,

Rayy__:

jag hålla om henne och lukta på hennes hår samtidigt som jag för läpparna genom henne hår, o när jag väl gör det brukar hon ibland titta upp mot mig som om hon vill att jag ska kyssa henne? Hon är väldigt närgången av sig

Hmm aa vad tror du??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu ... tror om vad? O:


   
SvaraCitera

Rayy__:

tror ni att hon gillar mig?


   
SvaraCitera

Rayy__:

Men jag undrar, tror ni att hon gillar mig?

ja...

Rayy__:

Är det någon man ska bara skita i?

nä tycker inte det, ni verkar ju gilla varandra så varför skita i varandra?

Rayy__:

Jag vill va mer med henne

så försök vara med henne mer då. Fråga henne vad hon tycker och känner, och säg att du tycker om henne.


   
SvaraCitera

Svenska flickor är bara nyfikna på snoppar, så ja hon är nog intresserad av dig.


   
SvaraCitera