Aviseringar
Rensa alla

Gillar inte att supa!


Ämnesstartare

Har aldrig gillat att festa, har alltid föredragit att träna och käka nyttigt och känner mig smutsig om jag har druckit. Har 2-4 kompisar som inte gillar att supa. Det jag föredrar är att sitta på en uteservering på en solig dag och bara njuta, eller sticka till stranden att spendera dagen på 😛

Har blivit kallad tråkig, osocial men jag är inte osocial på något sätt. Ingen vill göra det som jag vill, hålla mig nykter i 48 timmar.

Varför ska alla vara så jävla mainstream o supa skallen av sig varje fredag? [mad]


   
Citera

Jag super inte skallen av mig varje fredag


   
SvaraCitera

få dina kompisar att halvsupa sig shitfaced på en uteservering då, kompromissa


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Har 2-4 kompisar som inte gillar att supa.

räckeri nte det?[tard]


   
SvaraCitera

vad är problemet


   
SvaraCitera

Tråkig du e. Alla ska med.


   
SvaraCitera

å andra sidan behöver du ej dricka när andra gör det, vilket gör att du kan vara med men dricka cola(light) samtidigt.

du anser att de är inskränkta och produkt av samhället, men du är lika illa däran. mest med tanke på att du avskärmar dig för att ej bli som "dem".

lycka till att ha hela världen mot dig.


   
SvaraCitera

är inte heller jätteförtjust i alkohol. blir bara sömnig och somnar typ :c eller sitter i ett hörn och smsar kent-citat till randoms[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger inte att alla gör det men jävla många gör det, de flesta jag känner.

Ska kolla om jag kan få dem att sticka till en uteservering o kolla vad som händer [y]

Nej men önskar man hade polare som man kunde göra vettiga saker med =D

Liksom hur många i Stockholm spenderar en fredag kväll nykter? (ungdomar då alltså)


   
SvaraCitera

fester är överskattade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"du anser att de är inskränkta och produkt av samhället, men du är lika illa däran. mest med tanke på att du avskärmar dig för att ej bli som "dem".

lycka till att ha hela världen mot dig."

Avskärmar dig? skämtar du med mig eller. Att inte vilja supa och göra något vettigt är inte att avskärma sig. Och att ha hela världen mot dig? Vad tror du det här är, en politisk riktad tråd eller!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer väll få höra 150 kommentarer om hur tråkig jag är. Tänk tvärtom. Hur tråkigt är det att varje fredag supa sig dyngrak och inte kunna bete sig som människor.

Säger bara till de som säger att man är osocial, tråkig bla bla osv. Väx upp!!!


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Hur tråkigt är det att varje fredag supa sig dyngrak och inte kunna bete sig som människor.

Inte ett dugg? [badgrin]


   
SvaraCitera

Dricker då jag har lust. Du umgås med en tråkigt krets där alla måste supa.


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Att inte vilja supa och göra något vettigt är inte att avskärma sig. Och att ha hela världen mot dig? Vad tror du det här är, en politisk riktad tråd eller!?

jag menade DOCK att du ser icke-drickare och drickare som två helt olika arter. oki?


   
SvaraCitera