Aviseringar
Rensa alla

Gillar inte blogg.se


Ämnesstartare

Är inlägg om en tjej som bantat, på förstasidan.
hon säger att storlek 30 i jeans är tjockt, vilket gör mig ledsen pga jag kan inte stänga ett par jeans i strl 30 utan att få skador på inre organ.

Vet att det är olika osv för olika märken men jag får jättedåligt självförtroende och känner mig fet. Tror det beror på min usla kroppsform men. Vad är normal storlek att ha i jeans? tumstorlekar alltså.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker att alla är dumma i huvudet. Särskilt de cp:n med bmi på 18 som spammar med sina jävla fetto-trådar [cry]

Kan tyvärr inte svara på din fråga. Vet inte ens själv vilken storlek jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar alla bloggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att du menar som hona. som hane så tror jag att det är nånstans runt 34-36, eller så. men det beror väldigt mycket på modell, också. jeans för honor, 80-talssuperhjältar och fjollor är mindre (kanske 28-30, för de som är smala nog att använda dem). jag själv tror att jag har typ 26-27 i cheap monday-storlek, och nu för tiden närmare 30 för acne-jeans. något annat använder jag inte direkt. och jag har rätt svårt att se en hona med samma storlek som tjock, med tanke på att deras höfter är bredare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hatar alla bloggar

Det kan du omöjligt veta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Det kan du omöjligt veta

Ah... [rolleyes] [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah... [rolleyes] [cool]

Men seriöst. [sad] Ta tillexempel Yesim som bloggade som "Nimrod". Helt fucking underbar. Saknar´t [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge är inte svarsberättigad i tråden pga vill inte känna mig fetare än jag gör.
Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har typ 25-26


   
SvaraCitera

Har 28-31


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och överst på sidan så äre en bild på en tjej som håller en kniv mot handleden och så rubriken: "Därför skadar man sig själv".

Det är säkert triggande för någon [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Det är säkert triggande för någon

ja [sad]
Men mina inlägg om balsammetoden, dom stuntas det i [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror ju även på hur breda höftben man har. jag har ett bmi på nitton, men har storlek 31 i cheap monday-jeans, så storleken är inget säkert mått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Men mina inlägg om balsammetoden, dom stuntas det i

En annan med balsammetoden fick ju vara med [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Kan inte vi få läsa din blogg?

Hejdå.


   
SvaraCitera